母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3610

趣教勳章 叻叻勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-20 09:26 |只看該作者
遲D番工......好大呀!唔知帶乜BRA好~~~好似好肉酸?
我既BB係2012年2月10日出世啦~~~^^

我係全人奶媽....希望..可以餵到佢2歲~~


公爵府

積分: 25532


2#
發表於 12-3-20 09:29 |只看該作者
餵人奶唔可以壓住個胸, 會收奶的, 胸脯會慢慢細返的


大宅

積分: 1294


3#
發表於 12-3-20 09:53 |只看該作者
有專用BAR嘎,仲喂奶就吾好著住~~~


別墅

積分: 915

BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 12-3-20 11:32 |只看該作者
係喇,有孕婦bar嘎,總可以托番起佢


珍珠宮

積分: 42920

陪月勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-3-20 13:39 |只看該作者
可以用有wire,不過一定要啱size同胸型,唔壓到乳腺就ok
work hard PLAY hard

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo