自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 9878


1#
發表於 12-3-20 13:19 |只看該作者
唔知你地明唔明玄關位加多隻門既意思,即係開左大門行多幾部再開第二隻門
我上網見過人地係咁整,佢果隻係玻璃


男爵府

積分: 9878


2#
發表於 12-3-20 19:36 |只看該作者


琥珀宮

積分: 169645


3#
發表於 12-3-20 20:06 |只看該作者

引用:唔知你地明唔明玄關位加多隻門既意思,即係

原帖由 小尚 於 12-03-20 發表
唔知你地明唔明玄關位加多隻門既意思,即係開左大門行多幾部再開第二隻門
我上網見過人地係咁整,佢果隻係玻 ...
多數連裝修做,我剛裝修在走廊加門框同門,好似around 2千,我估同做玄關差不多工程!我隻門係木框欀有花紋既玻璃。




男爵府

積分: 9878


4#
發表於 12-3-20 20:10 |只看該作者
隔唔隔音


琥珀宮

積分: 169645


5#
發表於 12-3-20 20:30 |只看該作者

引用:隔唔隔音

原帖由 小尚 於 12-03-20 發表
隔唔隔音
Ok la,當然唔係全部!我都係為隔音而裝,在廳練琴,以前係房就算關門都好嘈,而家關埋走廊門就好好多!




男爵府

積分: 9878


6#
發表於 12-3-20 20:35 |只看該作者
知唔知邊度有


子爵府

積分: 10614


7#
發表於 12-3-20 20:42 |只看該作者
我整唔到隔音門, 只要係裝左由天花到地既雙層velvet窗簾, 去造窗簾地方訂造,幾百蚊搞掂. 隔到音, 唔係超勁但夠用囉~~ 人地戲院入口位都係落果D velvet布之嘛.. 當然人地可能靚D啦~

點評

小尚  因為屋企有狗,小小聲都好緊張  發表於 12-3-20 20:43


男爵府

積分: 9878


8#
發表於 12-3-21 09:59 |只看該作者


男爵府

積分: 9878


9#
發表於 12-3-22 08:49 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo