自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9443

畀面勳章


1#
發表於 05-12-10 12:23 |只看該作者

想借錢還咭數

邊間息口平呀,唔該哂 :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 1837


2#
發表於 05-12-10 13:31 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

包包b豬,
其實而家D銀行都做緊D税務通既計劃,但唔使交去稅局而係將D$入落你指定户口,等於當問银行借錢,但息低好多,當借
一萬蚊每月都係三、四十蚊息,一年都係幾佰蚊,如果借錢的話係一個幾好既選擇,你打去銀行問下啦!
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_223.gif[/img]


男爵府

積分: 9443

畀面勳章


3#
發表於 05-12-10 13:38 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

Queenie@:
咁你知唔知邊間易借d呀,唔該哂


男爵府

積分: 7709


4#
發表於 05-12-10 14:26 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

我個fd都試過...不過我覺得睇下你定力夠唔夠啦~....佢借左錢還卡數...不過又無剪卡喎~而家重d卡數有多返...重大左負擔呀.........


大宅

積分: 1837


5#
發表於 05-12-10 17:27 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

包包b豬,
其實間間差唔多架咋!
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_223.gif[/img]


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 05-12-10 17:58 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3408


7#
發表於 05-12-10 18:03 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

最好用出糧戶口喇


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 05-12-10 18:08 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

卉卉 寫道:
我個fd都試過...不過我覺得睇下你定力夠唔夠啦~....佢借左錢還卡數...不過又無剪卡喎~而家重d卡數有多返...重大左負擔呀.........


個時我地問安信借,佢要我剪咭先肯借俾我地呀~~佢話一係剪咭,一係佢幫我地同銀行講話降低個信用額,最後梗係剪咭啦~~租交稅錢,我諗要睇下你交幾多,佢先會借俾你呢~~如果係搵人工高既又有自動過數,其實好多銀行都會借架~~息口可以傾架~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


男爵府

積分: 8974

畀面勳章


9#
發表於 05-12-10 18:14 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

如果你欠的數太多,銀行亦未必會借比你啦!


男爵府

積分: 9443

畀面勳章


10#
發表於 05-12-10 18:30 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

咁我都諗住係剪咭,如果唔係就好似你個fd咁嫁啦,我$4萬幾,我諗算唔係好多姐,再唔剪咭,我比埋條人命佢嫁啦
janet 寫道:
[quote]
卉卉 寫道:
我個fd都試過...不過我覺得睇下你定力夠唔夠啦~....佢借左錢還卡數...不過又無剪卡喎~而家重d卡數有多返...重大左負擔呀.........


個時我地問安信借,佢要我剪咭先肯借俾我地呀~~佢話一係剪咭,一係佢幫我地同銀行講話降低個信用額,最後梗係剪咭啦~~租交稅錢,我諗要睇下你交幾多,佢先會借俾你呢~~如果係搵人工高既又有自動過數,其實好多銀行都會借架~~息口可以傾架~~[/quote]


別墅

積分: 748


11#
發表於 05-12-11 00:41 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

花旗財務都ok架
我朋友借都要佢cut card
重會有個分析表俾佢睇下可以慳倒幾多息同期數添~


大宅

積分: 3408


12#
發表於 05-12-11 11:39 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

咁你可以試吓"花旗財務",佢無要我剪咭,不過,借到的所有$,佢會直接入creidt card 到,咁要睇你自已定力喇,我以前有3張咭,兩條私人貸款,"花旗"都借比我,到依家幾好呀,無咭數係身 (我仍然有3張咭),只要還多兩年就完喇,努力呀 :-(



大宅

積分: 3408


13#
發表於 05-12-11 11:42 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

呀.....呀....呀......成個個情都唔使上門嫁


男爵府

積分: 9443

畀面勳章


14#
發表於 05-12-11 11:45 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

barbie媽:
唔該你,咁有佢地嘅creidt card ,係味可以唔洗証明就得呀,請問你知唔知 ,千萬個唔該
barbie媽 寫道:
咁你可以試吓"花旗財務",佢無要我剪咭,不過,借到的所有$,佢會直接入creidt card 到,咁要睇你自已定力喇,我以前有3張咭,兩條私人貸款,"花旗"都借比我,到依家幾好呀,無咭數係身 (我仍然有3張咭),只要還多兩年就完喇,努力呀 :-(


大宅

積分: 3408


15#
發表於 05-12-11 18:35 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

其實我講嗰種,係專係for找咭數既,佢會問你有邊幾張咭要找,總數大約幾多$,你想分幾多期,之後,要你寫2,3個資訊人電話&名,同埋比埋d入息証明,之後就等佢批.我之前都好似有佢既咭要找,都要入息証明..
該用戶已被刪除

16#
發表於 05-12-12 14:52 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 05-12-12 17:01 |只看該作者

Re: 想借錢還咭數

talkative 寫道:
[quote]
卉卉 寫道:
我個fd都試過...不過我覺得睇下你定力夠唔夠啦~....佢借左錢還卡數...不過又無剪卡喎~而家重d卡數有多返...重大左負擔呀.........



agree[/quote]

係呀.... 如果還左張卡數你又係咁用, 咁即係又借多畢, 如果真係唸住還就要剪咭, 如果唔係借唔借錢還都係一樣.....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo