懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2216


1#
發表於 12-3-25 01:27 |只看該作者
到底無痛分娩可以有幾無痛?
會唔會打完果種陣痛可以忍受得到?




禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-3-25 01:33 |只看該作者

引用:到底無痛分娩可以有幾無痛? 會唔會打完果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50007


3#
發表於 12-3-25 01:37 |只看該作者

回覆:無痛分娩~

聽講只係打針個下痛




大宅

積分: 2216


4#
發表於 12-3-25 01:40 |只看該作者

回覆:無痛分娩~

完全唔痛,咁好?
有冇jm曾經試過用無痛分娩?





男爵府

積分: 8754


5#
發表於 12-3-25 01:42 |只看該作者

回覆:無痛分娩~

打左、都係痛:;pppp:
唔知打黎做咩



love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-3-25 01:48 |只看該作者

引用:完全唔痛,咁好? 有冇jm曾經試過用無痛分

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2216


7#
發表於 12-3-25 01:55 |只看該作者

回覆:無痛分娩~

如果真係一d都唔痛,都可以考慮做無痛唔去開刀,但我上網睇有d jm用了無痛後,d 醫生見佢地開到8度就拔喉,因為要靠自己用力屙bb出黎,一下子痛8度,點忍




大宅

積分: 4260


8#
發表於 12-3-25 08:33 |只看該作者

回覆:boeic 的帖子

好似係政府同私家既分別,政府到生得時會收藥,私家就由頭到尾都唔收藥,但點解會有咁既分別就唔知了




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo