在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3413


1#
發表於 12-3-26 22:11 |只看該作者
我公司有個男人超衰格,成日針對我呢個大肚婆,今日又俾說話我聽,說你呢d大肚婆出面好難搵工,成日話我在公司冇野做...

我之前忍了佢好多獲,成日俾說話我聽,以前我真的好怕冇咗份工,心理压力好大,成日喊,我今日同佢講:「我哋這些大緊肚的,出面好難搵工,根本沒有人請大緊肚的女人,所以我會努力工作!不過,我老公仲請得起我做全職家人主婦嘅,佢一定唔係嗰d無良僱主!」




大宅

積分: 3097


2#
發表於 12-3-26 22:24 |只看該作者
回覆 bbmami2012 的帖子

佢係咪你老闆 ? 定上司呀 ? 如果2樣都唔係, 普通同事, 你大肚關佢鬼事物.


大宅

積分: 3413


3#
發表於 12-3-26 23:30 |只看該作者

回覆:公司的衰人

就是唔係老闆!一個八公同事,成日話你死啦,又俾某董事知我有咗!又關佢事,我說大肚啫,唔駛死嘛?我又唔係未夠秤未婚產子,你理得我咁多?某董事知我大肚,又冇什麼野!




大宅

積分: 1185


4#
發表於 12-3-27 08:09 |只看該作者

回覆:bbmami2012 的帖子

你話比佢知啦,大肚大哂假,又吾炒得,一陣佢激親你,你就會病假架,大返去麻,仲有呀,結左婚或未結婚都受保障架,叫個八公收聲啦!





子爵府

積分: 11980


5#
發表於 12-3-27 09:19 |只看該作者
點解會有d咁無聊既人???


侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-3-27 11:41 |只看該作者
咁你叫你個八公同事咪結婚生仔,唔係第時佢老婆唔好大肚, 一係唔好返工做FTM, 唔係比D不知所謂既同事話佢返工無野做, 大肚搵唔到工呀 :;pppp:

依D人你鬧返佢, 使咩同佢客氣, up得就up ....


男爵府

積分: 6476


7#
發表於 12-3-27 12:51 |只看該作者

回覆:公司的衰人

當佢唱歌




禁止訪問

積分: 1136


8#
發表於 12-3-27 13:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4936


9#
發表於 12-3-27 15:12 |只看該作者
咪理佢啦.


大宅

積分: 3413


10#
發表於 12-3-27 16:11 |只看該作者

回覆:公司的衰人

個八公同事成日話佢老婆大肚時,晚晚零晨點幾兩點訓,唔明點解我成日都咁攰? (P.S.佢老婆唔駛做野)
我頭三個月是真的很攰,因為我以前要日日飲咖啡,現在不能飲,加上可能大肚真的比BB拿了energy,但自問我沒在公司釣魚,最多沒有化妝,眼冇以前咁大!
個八公成日叫我去飲咖啡!佢都痴線!我用針吉大脾,都唔會飲咖啡!




珍珠宮

積分: 43194


11#
發表於 12-3-27 16:46 |只看該作者
真麻煩

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo