懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2218


1#
發表於 12-3-27 01:09 |只看該作者




加油


別墅

積分: 915

BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 12-3-27 09:55 |只看該作者
系點樣咖?分泌物有好多種情況同原因個喔,穩陣D問下醫生喇


大宅

積分: 1294


3#
發表於 12-3-27 10:09 |只看該作者
嗯嗯~~我都覺得有必要睇下醫生會好點~~~


別墅

積分: 580

BB防敏心得分享勳章


4#
發表於 12-3-27 11:48 |只看該作者
嗯~~其實都算正常噶~~你幾個月啦?因為BB噶排泄物都系由你分泌出來~~所以會比平時更多分泌物~~你覺得唔方便可以用媽咪尿片~


大宅

積分: 4810

BB防敏心得分享勳章


5#
發表於 12-3-27 12:04 |只看該作者
正常,有咗之後就多D架喇。


大宅

積分: 4810

BB防敏心得分享勳章


6#
發表於 12-3-27 12:04 |只看該作者
多D觀察分泌物,如果有紅色同褐色就要即刻睇醫生。


大宅

積分: 2218


7#
發表於 12-3-27 14:23 |只看該作者

回覆:好多分泌物,係正常嗎?

宜家16weeks3d 我啲好似米糊咁奶白色,去廁所時會排出黎,有時五毫字多有時一蚊咁多!



加油


大宅

積分: 2218


8#
發表於 12-3-27 14:23 |只看該作者

引用:嗯~~其實都算正常噶~~你幾個月啦?因為BB噶

原帖由 閃閃繁星 於 12-03-27 發表
嗯~~其實都算正常噶~~你幾個月啦?因為BB噶排泄物都系由你分泌出來~~所以會比平時更多分泌物~~你覺得唔方便 ...
宜家16weeks3d 我啲好似米糊咁奶白色,去廁所時會排出黎,有時五毫字多有時一蚊咁多!



加油


男爵府

積分: 5326


9#
發表於 12-3-27 21:28 |只看該作者

回覆:好多分泌物,係正常嗎?

分泌物同激素變化有關,無血或者啡色問題就唔大~




男爵府

積分: 5326


10#
發表於 12-3-27 21:30 |只看該作者

引用:宜家16weeks3d++我啲好似米糊咁奶白色,去

原帖由 angel2255 於 12-03-27 發表
宜家16weeks3d 我啲好似米糊咁奶白色,去廁所時會排出黎,有時五毫字多有時一蚊咁多!



...
呢個唔怕,好似白帶咁嘅嘢,注意清潔就得了~




大宅

積分: 2218


11#
發表於 12-3-27 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+angel2255+於+12-03-27+發表

原帖由 ccmama20 於 12-03-27 發表
呢個唔怕,好似白帶咁嘅嘢,注意清潔就得了~
謝謝你的意見



加油


大宅

積分: 2218


12#
發表於 12-3-27 23:15 |只看該作者

引用:多D觀察分泌物,如果有紅色同褐色就要即刻

原帖由 kanji. 於 12-03-27 發表
多D觀察分泌物,如果有紅色同褐色就要即刻睇醫生。
知道了



加油

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo