論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 258


1#
發表於 05-12-12 21:30 |只看該作者

工人寫信俾前僱主

工人寫信俾前僱主(星加坡),話自己做得唔開心!頂!
自己做錯嘢又唔寫上去,做錯唔認、話親佢諸多籍口,用完我d嘢又唔認,正一無胆死女!
話同前僱主一齊好開心,點解前僱主又唔同你續約!


侯爵府

積分: 21395


2#
發表於 05-12-13 09:28 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

你點知?


別墅

積分: 617


3#
發表於 05-12-13 10:15 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

佢封信係唔係寫比你睇架?


複式洋房

積分: 258


4#
發表於 05-12-31 16:44 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

佢封信放係呀B的床頭櫃!
tssm 寫道:
佢封信係唔係寫比你睇架?


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 05-12-31 17:19 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

佢特登俾你睇, 有心寄封信就已經去咗郵筒度啦!


複式洋房

積分: 258


6#
發表於 05-12-31 18:05 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

I think so, she haven't send it now!
DoReMi媽媽 寫道:
佢特登俾你睇, 有心寄封信就已經去咗郵筒度啦!


水晶宮

積分: 52729

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 05-12-31 22:00 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主


大宅

積分: 1510


8#
發表於 06-1-1 13:08 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

tssm 寫道:
佢封信係唔係寫比你睇架?


agree
2000-12-2 --日鋒-- 2004-12-16--日晴-- 2004-12-16--日宇-- 2002-12-4 --日朗-- 家有四個小魔怪


複式洋房

積分: 258


9#
發表於 06-1-30 16:59 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

直頭!


洋房

積分: 74


10#
發表於 06-1-31 00:21 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

不如你又寫封'假'信俾你前工人話你同依家個工人吾夾, 想叫佢番來做. 兇一兇你依家個工人.


民房

積分: 9


11#
發表於 06-1-31 16:28 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

贊成~~~~~~~~~~~~~~~
SabinaMaMa 寫道:
不如你又寫封'假'信俾你前工人話你同依家個工人吾夾, 想叫佢番來做. 兇一兇你依家個工人.


子爵府

積分: 13634

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


12#
發表於 06-1-31 16:48 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

係啦

ivy52088 寫道:
贊成~~~~~~~~~~~~~~~[quote]
SabinaMaMa 寫道:
不如你又寫封'假'信俾你前工人話你同依家個工人吾夾, 想叫佢番來做. 兇一兇你依家個工人.
[/quote]
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心


洋房

積分: 140


13#
發表於 06-1-31 17:17 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主


大宅

積分: 1593


14#
發表於 06-1-31 17:32 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

好好,我贊成
ALISON


複式洋房

積分: 258


15#
發表於 06-2-15 22:05 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

good idea


大宅

積分: 1296


16#
發表於 06-2-16 01:29 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

I will not like that... even some maid went to visit the previous employer here in town.... becuase I think they will not give their " heart " to this family if they're too attached to the prvious one.
( also, may run the risk of doing PT there during day off)
tell her, if you wants so much to do with the previous employer... why not go back there la.
I believe if a good maid means.... they treat your house and your family and their own.... that's enough la....
My maid is not perfect... but she really treat this house, this family like her own. no matter what stupid things she does. it's okay la.... her heart in here.


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 06-2-16 12:02 |只看該作者

Re: 工人寫信俾前僱主

SabinaMaMa 寫道:
不如你又寫封'假'信俾你前工人話你同依家個工人吾夾, 想叫佢番來做. 兇一兇你依家個工人.

係囉! 兇返佢jet!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo