嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


1#
發表於 05-12-14 13:39 |只看該作者

邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

天氣乾燥,bb周身痕,成日周身抓.
抓到d皮周圍飛...
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 5830


2#
發表於 05-12-14 13:46 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

試o下 CHICCO, 幾好用架
我的家有個馬桶, 馬桶裡有隻馬騮


別墅

積分: 818


3#
發表於 05-12-14 15:42 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

CHICCO有幾種嗰喎!
請問邊隻好用d?


複式洋房

積分: 140


4#
發表於 05-12-14 16:10 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

加啲baby-oil 好正,沖完冇再抓


侯爵府

積分: 21251


5#
發表於 05-12-14 16:26 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

ME TOO! BB 油
米米(媽咪) 寫道:
加啲baby-oil 好正,沖完冇再抓
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


6#
發表於 05-12-14 17:49 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

用花灑沖點加bb油??? ?-( ?-(
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 5830


7#
發表於 05-12-14 20:25 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

"Liquido Dolce Detergenza"
shirleylaw 寫道:
CHICCO有幾種嗰喎!
請問邊隻好用d?
我的家有個馬桶, 馬桶裡有隻馬騮


男爵府

積分: 6949


8#
發表於 05-12-15 06:02 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

patpat234 寫道:
用花灑沖點加bb油??? ?-( ?-(

我個囡都用花灑沖涼,沖完未抹身時,幫佢塗Chicco bb油,塗完唔駛再塗Cream,已夠晒潤


大宅

積分: 1699


9#
發表於 05-12-15 09:03 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

mustela 2 in 1 - is very good!! 好多媽媽都推介過!!


禁止訪問

積分: 822


10#
發表於 05-12-15 09:38 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 81


11#
發表於 05-12-15 10:43 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

May1217 :

我知 bb dream 有得買. 荃灣愉景新城


大宅

積分: 3713


12#
發表於 05-12-15 10:47 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

中環太子大廈有mustela專門店
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


大宅

積分: 3342


13#
發表於 05-12-17 15:13 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

I have one sample on hand and can be sent to you.
Pls pm me if you need it.
May1217 寫道:
請問係邊到有得買呀

[quote]
fyhui 寫道:
mustela 2 in 1 - is very good!! 好多媽媽都推介過!!
[/quote]
該用戶已被刪除

14#
發表於 05-12-17 17:15 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34931


15#
發表於 05-12-17 18:55 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

睡猪媽咪 寫道:
你可以比bb試下用oilatum沐浴油,ok喎 :lol:
me2, 好潤呀


大宅

積分: 4123


16#
發表於 05-12-17 22:30 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

我bb的skin又係好差好乾,
我會用QV 既bathing oil 開水沖涼,
pat pat 同頸就用 施巴特滋潤嬰兒沐浴露,
沖完涼就再塗全身QV cream,
雖然好似塗左好多野,
但,呢d天氣,佢塊面依然會好快爆拆,
所以,通常都再要加oilatum cream塗面

夠哂誇張


別墅

積分: 854


17#
發表於 05-12-18 03:31 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

睡猪媽咪 寫道:
你可以比bb試下用oilatum沐浴油,ok喎 :lol:


Dear 睡猪媽咪
請問oilatum沐浴油邊度有得買及多少錢!
謝謝!
jksara1212


禁止訪問

積分: 822


18#
發表於 05-12-20 12:12 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 822


19#
發表於 05-12-20 12:13 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 279


20#
發表於 05-12-20 15:27 |只看該作者

Re: 邊隻沖涼液會潤d冇咁乾呀??

妳試吓用這個牌子No Rinse幫bb沖涼,因為有保護皮膚和保濕作用,用後一D都唔乾燥,最重要係可減低bb患尿疹,濕疹及其它敏感症,唔駛過水架好方便,代理商話絕對冇藥物及化學成份,好適合bb好,我仔仔每次冲完涼都唔駛再用爽身粉和lotion,我仔仔同埋我先生都有好,仔仔用來冲涼,我先生就用來抹腳,因為我先生隻腳好乾燥架又痕又乾,現在用佢來抹腳,用咗幾次真係work,妳試吓用來幫bb沖涼,真係好好架。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo