樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 807

熱血勳章


1#
發表於 12-4-4 13:06 |只看該作者
而家租屋比錢又要受氣.
租果時好好態度咁講間屋有咩問題同佢地講就得佢地會搵師傅上黎整,結果
開始第一日入住一用個洗手間,出面個地邊就嚴重滲水.同佢地反映,佢地話係我地問題之前果手無呢個問題.難道我第一日第一次用洗手間就有咁大既破壞力嗎,推卸哂責任比我.師傅又唔幫我地約,要我地自己約,係約佢地專用師傅.佢叫我係屋企等佢,等左成日,人影都無個,電話又唔聽.想點.唔黎都講句呀.住左大半年啦.終於好辛苦先再約到佢.仲要每次都要我就返佢時間日期喎.就咁一桶膠倒係洗手間地入面鋪滿佢咁就叫整好.問題係仍然存在既.我一整晚用唔到洗手間既結果就係咁,佢同我講仲有問題搵佢就得.搵佢講仲未得喎,佢話佢都無辨法,攪唔到..=.="你唔攪,我自己買玻璃膠試下,問題解決左唔再滲水.咁簡單,攪左我半年都話攪唔到.佢個牌點拎返黎GA.根本無心做.極之馬虎.
住落半個月左右.先發現個洗手間間唔中條渠出現回流現象,條渠既惡臭味間唔中散發出黎.根本就無用隔氣措施吧.有房屋暑既人黎檢查安全措施,佢發現左呢個問題,叫佢處理,而家大半年啦.無跟進過囉.
洗手間條渠塞左.去水去得好慢,沖涼水浸,沖馬桶既水.會係條渠標返哂出黎.同埋隔離套房既人都係咁既情況.如果要大解我都係去街問D鋪頭借咋.我放工返黎見到D屎水標哂出地下.我同佢地講,佢地叫我執屎呀.難聽到呀.咁既屋完全住唔到.有半個月太難頂我都係同老公去賓館租房訓.洗錢又多左好多.過完新年再過半個月都無幫我攪過.我忍唔住嘈佢啦.佢講仲未搵到通渠師傅.我地話咁我幫你搵囉.開單叫你比錢咋MA.租我個個月都準時交,呢半個月咁既問題,根本我用唔到間屋.我要求減返半個月比我.當然佢唔肯我亦唔甘心交啦.佢可能一聽到我話自己搵師傅,1個小時到佢就打比我叫我即刻返屋企,有師傅到.我話我唔係附近喎.大家就下晏多D.佢問都無問過師傅就話唔得,今日整唔到要過多幾日先可以整,講就講左,有咩問題唔關佢地事.問題係佢地無事先預約我,我講左而家有緊要野要整.好啦,我放低手頭要做既野返黎先,佢又話聽日先整,我明比人玩囉.
通渠佬講主因係我對面呢間房,掉左舊鐵落去失住條渠再加上之前裝修D套房時出面條渠接駁位做得唔好.業主又要平靚正,求求其其外觀見得人就算.日漬月累就變成咁,之後第2次整個師傅又唔同左,因為平D囉.通爆左條渠又唔講.之後死死地氣先搵返之前個師傅,佢通我對面間房.因為之前個師傅通爆左又唔講,攪到D屎水爆哂出黎,幾個住戶成間屋浸哂包括我在內.仲要執佢地手尾.佢地一句道歉都無囉.
佢地曾經想比對面間屋條KEY我,叫我住果邊住,我話師傅話果間仲塞過我呢間,主原又係果度,業主話前果手都無問題,咁耐都未有人投訴過,我話我掂都未掂過囉,師傅咁講我咁答啫.
仲有一件收信咁小既事,合約時講一個星期幫我收一次信.之後要我叫佢先收,一次過比3個月既信我.仲要死撐我地一個月收一次GA.<S.由一星期變左一個月>無收咪無收囉.事實擺在眼前都唔認.真係無言啦
我有2個月按金係佢度,PS,每個月我都準時交租的.果件爆屎渠事件,我真係唔甘心交租,但之後每到第2個月即刻貼紙,叫我交全數.要不就...但係後期我都係準時交除左果個月,明明係佢地錯,佢地都理想當然咁.好老套囉佢地.
我出黎住左咁多年都未試過住得唔開心.今次真係好唔開心囉,又好委屈.真係好想好想告佢地.
我可以去消費者委員會告佢地嗎?我水浸,爆屎水.滲水全部有相為證的.連對面房同大走廊都有.


禁止訪問

積分: 3562


2#
發表於 12-4-5 00:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 807

熱血勳章


3#
發表於 12-4-5 11:52 |只看該作者
而家搵緊屋搬啦..住到火都黎埋,佢地態度真係差到無人有


別墅

積分: 807

熱血勳章


4#
發表於 12-4-5 11:54 |只看該作者
又唔係蓞GA..新裝修..外觀好靚但係得個睇字.D你睇唔到既地方差到無人有.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo