夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 104756


1#
發表於 05-12-24 23:32 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

我想問吓有無人老公同自己屋企人唔啱傾?
由一開始,我同呢個老公拍拖,到結婚,,或去到囡囡也出了世,囡囡都五歲多,
也似見到佰生人般,不會有交流.(最多會大家互相叫聲大家)
可能我的死佬唔抵幫,因為佢從來也不知道禮貌是何物,因佢家庭環境很麻煩,有一個愛理不理祗愛打麻雀的女人,一個52歲已經有4段婚姻,3段失敗,另外有無法和唔知道女朋友,三名子女(包括兩囡一囝)也遺傳咗一點優良血統(哈哈)
大囡粗魯,二囡狡猾,唔韾唔韾,食左隻車都唔知的人,我的死佬就在我覺得是鬼地方學壞,差不多唔好啲嘢都做過,有紋身,食k仔,游手好閒,唔工作,牢獄之災也試過,
但自從三囡出生己來,佢已經有好大的進步,會認真工作,無掂嗰啲嘢,我們一起經過很多事,我的家人也知道佢進步了不少,但是我老公極少主動在人前說話多過五句,我阿爸媽又要face,唔肯同佢談話,所以我都唔知來做什麼方可修補這薑局????






大宅

積分: 3877


2#
發表於 05-12-25 03:52 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

我都同你差唔多啦
我同我老公拍拖果時...我屋企人都唔鐘意佢
話佢冇禮貌...講嘢似鬧交喎
我都唔鐘意佢屋企人..極度果隻
唉唔講佢屋企人有咩問題啦
最初我淨係覺得佢對好已足夠
無可否認佢真係對我好好
但同時我又發現佢啪針
果時我已經有咗BB
佢肯負責任同我結婚仲應承我唔會再掂
我選擇信佢原諒佢
但佢再一次令我失望
仲比差人拉咗仲入埋去喜靈洲戒毒所
果段日子我咪仲慘..又要湊女夜晚又要返通宵work
好似最後我阿媽肯贊助我啲生活費
我又唔使返通宵咁辛苦
仲有我work咗2個月嘅錢都夠我差唔多呢半年嘅使費
其實發生咗呢件事..我阿媽仲肯原諒佢算係咁
我都知道老公應該好感動
因為有我同個女仲有外母肯支持佢
相反佢屋企人就理都唔理
大吉利是講句..佢哋好似當我老公C咗咁呀
:-D  :adore: [size=x-large]我個黄帝女嘉善喺05年5月21号出世啦


大宅

積分: 3329


3#
發表於 05-12-25 09:28 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

suetyuki
phoebelamlam
好多男人都唔鍾意講嘢,我老公有第三者在埸,就好似唔識我咁,佢除咗講工事,佢就唔會講嘢,要佢講嘢比死更難受.
既然個老公肯生性,有進步,有責任心,就還得鬼神落,唔好係呢方面費神,做些令大家開心既事,仲好喇.


珊瑚宮

積分: 104756


4#
發表於 05-12-25 13:39 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

hi,suetyuki
我同你差唔多同一命運,在孖女一個月大時,
佢因為返早,所以攞咗喲藥(美沙?),比police捉到,
去咗茘枝?21日,好不容易過得好辛苦,
我阿媽也有幫助我(湊兩個bb)
唔係我諗我會傻
:-( :-( :-( :-( :-( :-(
一樣佢個到的人,也是唔理,無幫我,所以很快我就搬出來住
雖然好事多磨,但也捱過咗.


珊瑚宮

積分: 104756


5#
發表於 05-12-25 13:42 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

可否說一些例子可以令大家開心既事?
因為我常會覺得佢唔尊重我同我屋企人 :-( :-( :-(


大宅

積分: 2016


6#
發表於 05-12-25 15:12 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

phoebelamlam,
你唔好咁啦
其實我同你哋都係差唔多....
我bf又係一個靜到死既人,同我一齊時就可以好多嘢講,出到去就唔想講嘢咁
所以我parents都覺得佢好rude
佢mother都係好憎我(覺得我會呃佢個仔d錢,佢都白痴,佢個仔幾千萬未開頭咩?)
你諗吓我哋都未結婚已經搞到咁煩
不過後來我0係佢哋中間做d嘢...
就係我買d嘢畀我阿媽就話係佢買,乙水我阿媽開心,久而久之,我mother都開始冇嘢lu
致於佢mother,係d你搵到錢先睇得起你既人,我覺得我又冇必要去pls佢,狗眼看人低
我同佢father好d,起碼都似番個正常人
(其實我都覺得佢屋企d人唔多正常,除咗佢father同其中一個細佬之外)
其實,你都睇到都唔少人同你一樣,即係個天唔係對你特別唔fair,你開心d啦,你仲有3粒開心果嘛∼我都冇


笑一笑,世界更美妙
雖然好learn,但我都覺得好啱


大宅

積分: 3329


7#
發表於 05-12-25 18:50 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

phoebelamlam
是否你老公唔鐘意一大班人,如果只得你們和你的父母,氣紛會否好些,在父母面前說些老公的好話,沉默是老公的性格,並不是不尊重他們,我懷疑你老公自尊心回問題,佢可能怕講多錯多,所以逃避和人接觸,佢做得好少少,就多點鼓勵他,,係唔係好難為呀?無法喇,做人難呀!唸多些佢既好處,無人係十全十美.


大宅

積分: 3877


8#
發表於 05-12-25 19:20 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

phoebe
其實你老公去荔枝角21日咪算好囉
我老公入去荔枝角14日
我都以為捱過咗就冇事
點知又判咗去喜靈洲戒毒所4個幾月
呢段時間我咪仲慘
好彩佢下個月可以出番嚟
:-D  :adore: [size=x-large]我個黄帝女嘉善喺05年5月21号出世啦


珊瑚宮

積分: 104756


9#
發表於 05-12-25 21:39 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

hi,suetyuki,
多謝你的安慰,嗰段日子真正是難過,
日日係到喊,有唔知可以做什麼,但見到孖女就忘記到喲唔開心,唔係我諗我走咗去
另外望你老公出來後,會生生性性,因為bb大咗,就會好多問題問,唔好影響小朋友,我老公努力緊,望你老公也可!
你有無返工?


大宅

積分: 3877


10#
發表於 05-12-25 21:48 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

phoebe
我初頭都日喊夜喊
後嚟習慣咗就冇嘢lu...
或者可以咁講吖
我冇得選擇慣唔慣
要逼自己去慣
果時我都有諗過去C
但我仲有個女要去照顧喎
而家咪唯有麻醉自己囉
我老公下個月出嚟
我都想佢生生性性
做番個好爸爸好老公
我之前返咗2個月"弓"
而家冇做lu
因為想專心湊個女
anyway thx...
:-D  :adore: [size=x-large]我個黄帝女嘉善喺05年5月21号出世啦


珊瑚宮

積分: 104756


11#
發表於 05-12-25 21:48 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

Hi,焱焱,多謝你肯比這麼多意見我,thank
我老公絕對唔鐘意一大班人,佢係一多人情況下,就唔出聲,但在自己屋企好多話題,因為我屋企的人(連我自己都是)好多話講,我常話我老公佢自尊心低,自卑心強, :-( :-( :-(


珊瑚宮

積分: 104756


12#
發表於 05-12-25 21:56 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

我絕對認同你講法,無得選擇慣唔慣,因為條路是自己行出來
有什麼後果都要自己揹,不過我就無諗過去死,因我不想女兒一出生就無阿媽.
我現在返part_time,9:30-3:30,在觀塘,
努力,很快就到下個月,你也可開開心心


珊瑚宮

積分: 104756


13#
發表於 05-12-25 22:02 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

hi,babebabe
我就是唔想見到佢阿媽,所以搬得快好世界,
現在365日,最多見三次,(new year,中秋節,冬至)
唔係就唔出鬼地方,


大宅

積分: 3877


14#
發表於 05-12-25 22:06 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

phoebe
可能佢入咗去喜靈洲都係一件好事
起碼可以比佢好好咁反省吓
我相信如果佢冇比差人拉嘅話
佢仍然會選擇掂落去
你講得吖...條路係佢自己揀嘅
如果佢有咩行差搭錯都要自己承擔後果
好彩我成日上嚟傾計
所以時間好快過
但我諗佢出番嚟之後有好大壓力
佢亦都可能好難面對所有人
算啦...遲啲先算..而家已經好煩
:-D  :adore: [size=x-large]我個黄帝女嘉善喺05年5月21号出世啦


珊瑚宮

積分: 104756


15#
發表於 05-12-25 22:13 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

最重要係你,如果你心,可以幫手令佢的壓力減低小小,
我老公出番嚟之後,我無比好大壓力佢,因為佢見到女兒,所以
找工作,but,唔找得多錢,不過後來做多一份工作,
所以我有很多時間


珊瑚宮

積分: 104756


16#
發表於 05-12-25 22:22 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

夜小小傾過
bb sleeping


大宅

積分: 3877


17#
發表於 05-12-25 22:25 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

你唔驚你老公再掂番咩
如果佢再掂...你會唔會同佢離婚?
佢不嬲都有嘢做..所以我諗佢出番嚟就會即刻再揾
我都唔知點樣可以help佢減低壓力?
佢好少講佢個心諗咩...我又唔知喎
佢淨係識講我help唔到佢
就算我help唔到佢呀..都可以講出嚟架嘛
講出嚟起碼個心都舒服啲啦
成日話好大壓力..呢個根本係藉口
所以我同佢講以後咩嘢都要同我講
希望佢真係知錯能改
:-D  :adore: [size=x-large]我個黄帝女嘉善喺05年5月21号出世啦


珊瑚宮

積分: 104756


18#
發表於 05-12-25 23:07 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

我一喲也唔驚你老公再掂番,因為有一段時間我好驚佢掂番,比咗好大壓力我同佢,跟住想放棄的時間(不以為然,佢想點就點)估唔到這樣可以令佢減低壓力,唔好估估吓,
另外,我話佢地有心事,也不會同老婆傾,但我話你知千萬不可
比侉找回從前的豬朋dog友,因佢地定力不足,唔係就好容易再掂番,我就選搬走,(另一方面唔同佢阿媽一起住)
搬走仲可以另唔再找壞人,


大宅

積分: 3877


19#
發表於 05-12-25 23:20 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

我老公之前已經好少揾啲fd架啦...
就算係揾都係喺電話傾幾句..
連出去飲嘢都冇架
你放棄[唔理佢]嘅方法真係得個喎
我都諗過用以退為進嚟對佢
或者我選擇咗原諒佢就應該信佢啦
都唔明啲男人做咗爸爸都咁唔生性
:-D  :adore: [size=x-large]我個黄帝女嘉善喺05年5月21号出世啦


珊瑚宮

積分: 104756


20#
發表於 05-12-25 23:33 |只看該作者

RE:有無人好像我這樣的可憐?

你可以用bb來話比佢知道bb會一日比一日大
佢想唔想跟住的日子,女兒也是很小很小的時間見到自己,
我都捱咗差不多5年,你也可以捱得過,因為你仲可上來傾吓,我就無啦,自己開朗的心態方可捱過去
你有多大?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo