自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-5-10 12:27 |只看該作者
係球場/公園曬被,晤覺得污糟嫁咩?


大宅

積分: 4724


2#
發表於 12-5-10 12:31 |只看該作者

引用:係球場/公園曬被,晤覺得污糟嫁咩?

原帖由 wingwingc1234 於 12-05-10 發表
係球場/公園曬被,晤覺得污糟嫁咩?
覺啊!有人行過多手摸下;細路吐下口水;我寧願唔晒




子爵府

積分: 12824

馬年勳章 2023年兔年勳章


3#
發表於 12-5-10 12:36 |只看該作者
去山邊好啲, 同埋應該抹下啲欄杆先晒。
至於怕有菌, 呢層又唔使擔心, 因為張被擺成半年先再用, 到時乜菌乜蟲都死晒啦!


禁止訪問

積分: 2326

畀面勳章


4#
發表於 12-5-10 12:39 |只看該作者

回覆:係球場/公園曬被,晤覺得污糟嫁咩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 37


5#
發表於 12-5-10 12:39 |只看該作者
我見好多人抹都唔抹就照晾上去欄杆度 mouth:


男爵府

積分: 8457


6#
發表於 12-5-10 12:42 |只看該作者

回覆 回覆:loveryuki的帖子

我樓下連底底都拎落去晒 屋企有冇潮濕到咁呀




禁止訪問

積分: 12417

畀面勳章


7#
發表於 12-5-10 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22072


8#
發表於 12-5-10 12:44 |只看該作者

引用:去山邊好啲,+同埋應該抹下啲欄杆先晒。至於

原帖由 Subconscious 於 12-05-10 發表
去山邊好啲, 同埋應該抹下啲欄杆先晒。
至於怕有菌, 呢層又唔使擔心, 因為張被擺成半年先再用, 到時乜菌乜 ...
張被半年後用,可能好多蟲仔都孚化出,仲恐怖!



點評

topkidsmom    發表於 12-5-10 21:38
sukisa    發表於 12-5-10 20:53
肥妹心    發表於 12-5-10 19:53
alicialee1210    發表於 12-5-10 17:44
wong191    發表於 12-5-10 17:36
Hana_Sugi    發表於 12-5-10 15:18
pigpigyy    發表於 12-5-10 13:30
Subconscious  冇食物, 冇營養, 好快玩完嘛!  發表於 12-5-10 12:46


琥珀宮

積分: 174217

親子達人勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-5-10 12:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Subconscious+於+12-05-10+發

原帖由 瑄婷 於 12-05-10 發表
張被半年後用,可能好多蟲仔都孚化出,仲恐怖!





子爵府

積分: 12824

馬年勳章 2023年兔年勳章


10#
發表於 12-5-10 12:48 |只看該作者
adachung23 發表於 12-5-10 12:44
其實我覺得d人將d野放出窗口出面曬都好污糟
出面好大塵
吓? 出面好大塵, 咁使唔使戴口罩出街呢?


男爵府

積分: 8880


11#
發表於 12-5-10 12:50 |只看該作者

係球場/公園曬被,晤覺得污糟嫁咩?

覺呀,尤其喺d山邊草叢邊,咁多"塞"



點評

sukisa  仲有蛇蟲鼠蟻  發表於 12-5-10 20:54


侯爵府

積分: 20148

牛年勳章


12#
發表於 12-5-10 13:20 |只看該作者
d欄杆真係好污糟 , 有口水,有鼻涕 ,又有痰

點評

topkidsmom    發表於 12-5-10 21:38
alicialee1210    發表於 12-5-10 17:44
grace0222    發表於 12-5-10 13:59
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


禁止訪問

積分: 32848

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


13#
發表於 12-5-10 13:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11236


14#
發表於 12-5-10 13:26 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-5-10 13:27 |只看該作者
路邊攔杆仲污糟囉


公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-5-10 13:27 |只看該作者
wing^ 發表於 12-5-10 12:42
我樓下連底底都拎落去晒 屋企有冇潮濕到咁呀
係喎...超憎呢D人囉...


伯爵府

積分: 16548

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-5-10 13:29 |只看該作者

回覆:係球場/公園曬被,晤覺得污糟嫁咩?

唔好話我衰格,見親呢啲真係想拎筒油淋落去。要掛唔緊要,自己係到搭個架掛吖。掛係啲滑梯或啲椅到真係好鬼阻訂。




侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-5-10 13:30 |只看該作者
我見到啲阿叔呻完鼻涕抹落啲床單度

點評

topkidsmom    發表於 12-5-10 21:38
k_lego    發表於 12-5-10 19:22
alicialee1210    發表於 12-5-10 17:44
幸福就是平淡


水晶宮

積分: 50254


19#
發表於 12-5-10 13:33 |只看該作者

回覆 回覆:wingwingc1234的帖子

我真係理解唔到亦唔會咁做(晾完仲污槽過未洗!)




若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


子爵府

積分: 12486

好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-5-10 13:33 |只看該作者
見d人又被又衫, 最離譜連bra/under都攞出嚟哂.....真係救命!!

我接受唔到囉.....

點評

topkidsmom    發表於 12-5-10 21:39
wcpcelia  bra/under  發表於 12-5-10 19:26

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo