懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1359


1#
發表於 12-5-20 12:45 |只看該作者
之前以經做左早期oscar, 屬低風險 (頸皮183mm, 驗血1:4700). 但尋日係劉教授度照完結構, 一切正常, 除左以下3樣:
1)有邊腎大隻D;
2)有隻腳腳指公同第二隻分得開左D;
3)勁皮厚左D

話呢D都係唐氏表徵, 但最重要既nose骨同腸都正常, E生唔建議抽胎水, 睇返份report, 佢寫風險會增加到1:100 to 1:1000,但我而家差不多21週啦! 如果做nifty, 要等成兩個星期先有結果, 如果到時萬一個結果不太理想, 最後又係要抽胎水, 老公話如果係冇事的話, 而走去抽胎水, 咪無啦啦take 左個risk, 有冇JM可以俾D意見呀? 尋日争D係診所想喊 T_T
有冇JM成21週先做抽胎水, 而又冇X產GAR?
好擔心~


男爵府

積分: 7968


2#
發表於 12-5-20 13:14 |只看該作者
甘劉教授叫你做nifty啊?呢個周數同情況確實很讓人著急,但又無可奈何!希望你BB沒事啦!


大宅

積分: 1452

MommyPanel勳章


3#
發表於 12-5-20 13:39 |只看該作者
我21WK6D(2/11)係私家照結構 醫生話BB個腦室大左D 話腦大都係唐氏徵狀(我OSCAR低危) 建議我抽胎水可以100%確認是否係唐氏。
星期一(2/13)即刻拿report去威院 威院都好快就安排我2/14見醫生初診
2/15幫我照結構 BB個腦比之前細返小小 不過都算大 醫生要我即時決定抽唔抽胎水 因為已經22WK之後仲要等REPORT touchwood有咩事又要即刻安排時間。
同老公雖然都驚risk 但係調返轉想都有95%的機會bb係冇事的 就決定抽胎水!!
威院個日即刻就幫我做左抽胎水 因為full report要等2個星期 所以另外比左$1300做唐氏基因部分的快速比對 大概3日到就可以知唐氏的結果。
之後2/24返醫院複診看部分report(之前姑娘已經有打電話來通知結果) 照超聲波睇下BB心跳。
我除左抽胎水個日請左假,之後都正常返工,感覺冇特別唔舒服,不過個幾日覺得bb比平時郁少左d ...我想應該係自己的心理作用!! so far 到今日36wk bb一切都正常


大宅

積分: 1359


4#
發表於 12-5-20 14:21 |只看該作者

回覆:急!! 尋日照左結構, 好擔心, 抽胎水定nifty 好??

Lethean:
我係廣華gar!佢見我係私+做左Oscar 低風險,就cancel 左我中期Oscar booking。
係咪就咁攞份report返醫院平時產檢果度同姑娘講就得啦?要唔要醫生轉介信?





大宅

積分: 1452

MommyPanel勳章


5#
發表於 12-5-20 17:56 |只看該作者

引用:Lethean: 我係廣華gar!佢見我係私+做左Os

原帖由 Erica小白兔 於 12-05-20 發表
Lethean:
我係廣華gar!佢見我係私+做左Oscar 低風險,就cancel 左我中期Oscar booking。
係咪就咁攞份rep ...
我個陣係攞醫生比的結構report 上面有寫數據同result懷疑有唐氏可能性之類咁樣 冇另外轉介信 就直接拿份report去產科檢查排隊counter比姑娘同佢講番情況 佢地就即刻安排了。因為我個日返工 係老公去幫我搞的 所以聽佢講係咁樣。




大宅

積分: 1359


6#
發表於 12-5-21 18:02 |只看該作者

回覆:lethean 的帖子

今朝問埋私+產檢醫生,佢都suggest 做nifty,lunch 前去左劉教授度抽血啦!佢依然話果3樣只係soft markers,唔建議抽羊水,希望快d有report同埋冇事啦!
本來想去林勇行醫生度gar,攞多個opinion 都好嗎,但佢好full,最快都要星期四。
(星期三會去廣華睇e生,順便攞埋個report去婦產科,俾佢地睇下先)




大宅

積分: 1359


7#
發表於 12-5-23 17:37 |只看該作者

回覆:lethean 的帖子

今日去廣華覆診(唔係產檢),順便攞劉教授份報吿俾婦產科姑娘,佢問我報告有咩問題(都俾左佢成個鐘,冇睇gar 咩!)我講解左一次,佢話,20週幾仲度頸皮!............
姑娘會pass 份報告俾e生,見我咁緊張,話會覆電話俾我。
另外,佢地係用佢地計既edd,咁我而家即係21w+5d,仲將我d時間加快左,點算好呀?我係咪應該抽羊水?但又驚影響到bb.......唉!




別墅

積分: 600


8#
發表於 12-5-23 20:55 |只看該作者

引用:今日去廣華覆診(唔係產檢),順便攞劉教授

原帖由 Erica小白兔 於 12-05-23 發表
今日去廣華覆診(唔係產檢),順便攞劉教授份報吿俾婦產科姑娘,佢問我報告有咩問題(都俾左佢成個鐘,冇睇 ...
我今日都抽咗羊水,因之前照結構照到BB心臓有小洞。其實無想象中咁恐怖。
我星期日就24週了,所以一切都好趕幸好醫生好好,話會幫我追報告,務求星期五知道結果。
只希望結果順利啦




大宅

積分: 1359


9#
發表於 12-5-24 00:19 |只看該作者

回覆:chrya 的帖子

你係私+定公立抽呀?我而家咳,想抽都唔得~
你要好好休息,祝一切平安!bb冇事!




別墅

積分: 600


10#
發表於 12-5-24 08:44 |只看該作者

引用:你係私+定公立抽呀?我而家咳,想抽都唔得~

原帖由 Erica小白兔 於 12-05-24 發表
你係私+定公立抽呀?我而家咳,想抽都唔得~
你要好好休息,祝一切平安!bb冇事!



...
當我一知道BB心臟有問題,已即刻打比政府問點做,佢都好似無諗住幫我,叫我6月4日覆診先同醫生講!咁我唯有自己解決啦。
我去私家抽咖,個醫生仲超好人,見我不停喊,佢不停氹我,仲幫我照3D,等我開心返先抽羊水!
你都要努力加油吖!BB一定健健康康咖!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo