論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3379


1#
發表於 12-5-25 08:43 |只看該作者
好像好難咁!但自己返工又睇唔到咁多




男爵府

積分: 8979


2#
發表於 12-5-25 09:16 |只看該作者
give up is my answer
以力服人者,非心服也;以德服人者,心悅而誠服矣。


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


3#
發表於 12-5-25 09:32 |只看該作者
D 白痴唔識架, 大風又著咁多, 熱又係著多多衫, 不如你自己話佢知仲好啦!

點評

Mangosteen    發表於 12-5-25 15:53


子爵府

積分: 13977

牛年勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-5-25 09:41 |只看該作者
有教=無教過一樣. 佢自己熱/凍識著/除衫, 但係永唔會放喺僱主個仔女身上.

我既做法, 天氣雖然時時變熱/涼, 我都自己打電話叫佢加/減衫, 有時佢會話咁熱仲加衫? 我情願做咗先費時見到仔女時已經兩行鼻涕

        


大宅

積分: 3379


5#
發表於 12-5-25 10:41 |只看該作者

回覆:大家會否教工人幫小朋友睇天氣著衫?

我教咗好耐佢都未識,但有時加衫出汗工人又唔會同小孩抹汗,都有試過咁樣熱親而睇醫生!!




珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-5-25 10:49 |只看該作者
本帖最後由 LongRyan 於 12-5-25 10:49 編輯

noproblemom 發表於 12-5-25 09:41
有教=無教過一樣. 佢自己熱/凍識著/除衫, 但係永唔會放喺僱主個仔女身上.

我既做法, 天氣雖然時時變熱/涼, ...


無錯, 佢地自已就識著........我叫佢攞外套, 就不理冷熱都著外套, 著背心, 就算番風都照著....

依家我返工前攞定一set衫褲出黎, 都廢時side口水, 無腦~

點評

cdleep  總對同意  發表於 12-5-25 17:44
noproblemom  英雄所見略同  發表於 12-5-25 10:59
明天會更好~~


大宅

積分: 3379


7#
發表於 12-5-25 11:57 |只看該作者
最頭痛是屋企覺得涼,落到樓下又時又可能熱,叫佢拿定外套落樓下涼時可以著,但又唔係成日會拿,現在我都要日日提佢天氣可能下雨要拿傘!我都經常要花心思在如何教得明工人方面。


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


8#
發表於 12-5-25 12:11 |只看該作者
唔想size氣, 自己吩咐佢好過啦.


珍珠宮

積分: 35750


9#
發表於 12-5-25 12:25 |只看該作者
呢o的咁高深o既學問,無諗過要教佢。我仲想長命多幾年


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


10#
發表於 12-5-25 12:29 |只看該作者
我有教, 教識左.
天冷識加長袖底衫,頸巾.
出街玩到熱識用手巾"攝"背脊
唔會唔識, 只係佢有冇心去做.
主 賜 平 安


大宅

積分: 2671


11#
發表於 12-5-25 13:51 |只看該作者
唔好浪費心機同精神,你唔會教到佢識.呢一樣嘢除了湊我囝初生嗰個工人(1980年代嚟香港,有心有sense)做到外,其餘無一個做到.唯有自己跟足啲.


禁止訪問

積分: 15551


12#
發表於 12-5-25 15:02 |只看該作者

引用:好像好難咁!但自己返工又睇唔到咁多 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1603


13#
發表於 12-5-25 15:50 |只看該作者
我教左2年都無用, 都係要自己跟番


伯爵府

積分: 17712

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-5-25 15:53 |只看該作者
我會自己一早攞定要穿既放出來, 吩咐穿咩衫~~再帶外套~
[img][/img][img align=left


珍珠宮

積分: 39788


15#
發表於 12-5-25 16:03 |只看該作者
有教. 但唔 work..

佢地冇乜 sense


大宅

積分: 3667


16#
發表於 12-5-26 09:05 |只看該作者
我家姐姐巳識睇天氣同bb著衫,但自己都會跟足啲, 以免bb病


珍珠宮

積分: 35750


17#
發表於 12-5-26 09:09 |只看該作者
薯媽 發表於 12-5-25 15:02
我不會教,我是分咐她同仔著衫,她是怪人,天冷凍,不著拖鞋,現在著條抓毛褲,短袖衫



...
咁又係喎!!我個 12 度著條短牛仔熱褲出街,打出兩個膝頭,返o黎咪病囉!


禁止訪問

積分: 3977


18#
發表於 12-5-26 09:16 |只看該作者

回覆:zitzai 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6302


19#
發表於 12-5-26 09:41 |只看該作者
我個工人都是,十幾度同三十幾度,自己都穿2件cOtton衫。
屋企開25度冷氣,早上剛起床叫佢比件外套阿女,佢就比件羽絨!


複式洋房

積分: 152


20#
發表於 12-5-26 09:45 |只看該作者
d工人有時連自己都著錯衫 (天氣都末熱得曬, 18-9度, 就著件短袖出街), 我真係唔敢指意佢, 都係自己拿定小朋友著的衫....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo