嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1706

BK Milk勳章


1#
發表於 12-5-25 22:25 |只看該作者
有冇大BB(>1yr.)食惠氏金裝饍兒加?好唔好?


複式洋房

積分: 447


2#
發表於 12-5-28 02:58 |只看該作者

回覆:有冇大BB(>1yr.)食惠氏金裝饍兒加?好唔好?

我個仔歲半開始食,因為佢本身真係偏食,唔食肉/魚,到而家兩歲半都係食粥/菜,所以有唯有煲肉湯同每日訓覺前嗰餐奶食膳兒加,我個仔一日三餐奶加三餐粥。




水晶宮

積分: 73578

BK Milk勳章


3#
發表於 12-5-29 03:27 |只看該作者

引用:我個仔歲半開始食,因為佢本身真係偏食,唔

原帖由 wingapril1113 於 12-05-28 發表
我個仔歲半開始食,因為佢本身真係偏食,唔食肉/魚,到而家兩歲半都係食粥/菜,所以有唯有煲肉湯同每日訓 ...
完全吾覺得善X加好
Tim加營養
點都好吾過食正歺
正常飲食
吾好依賴佢
3嵗半仲飲咁多歺奶
正常要轉鮮奶
其實一日一歺奶好夠架LA
飲咁多奶
正歺就一定會食得吾好啦
你又驚佢冇營養所以俾奶佢
佢有奶飲又揀飲擇食
呢個係惡性秦環黎架

減奶好D W00
仲要介零食呀
只俾包包同生果當零食
不過咁大個好難教反正常飲食

加油呀
不喜勿插 係我多口
Sorry




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo