自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14289


1#
發表於 12-5-29 13:38 |只看該作者
肚瀉系副作用,話情況嚴重要去睇醫生,宜家一日ALL2次左右,算吾算嚴重呢?吾繼續食又話吾得,help!


水晶宮

積分: 59773

畀面勳章


2#
發表於 12-5-29 13:40 |只看該作者
去睇返你開藥個醫生問佢,上次我仔食完出紅點(全身)


大宅

積分: 1905


3#
發表於 12-5-29 13:44 |只看該作者

回覆:仔仔食左抗生素肚瀉,點先叫情況嚴重?

我睇開過醫生話,坑生素要試,如果有肚瀉,可能係唔岩佢食,要轉另一隻,所以最初只係開3日藥,3日後覆診,無問題先繼續食,你打去診所問下醫生啦。




子爵府

積分: 14289


4#
發表於 12-5-29 14:01 |只看該作者
回覆 yybee 的帖子

佢食左本身果病系好左,但反而變成宜家肚瀉,醫生系開左7日療程既藥。


男爵府

積分: 7082


5#
發表於 12-5-29 14:08 |只看該作者

引用:肚瀉系副作用,話情況嚴重要去睇醫生,宜家

原帖由 kelvinmama928 於 12-05-29 發表
肚瀉系副作用,話情況嚴重要去睇醫生,宜家一日ALL2次左右,算吾算嚴重呢?吾繼續食又話吾得,help! ...
你可以問醫生拎益生菌食。其實停左抗生素之後腸胃會好d架。唔使太擔心。




翡翠宮

積分: 78964


6#
發表於 12-5-29 18:26 |只看該作者

引用:肚瀉系副作用,話情況嚴重要去睇醫生,宜家

原帖由 kelvinmama928 於 12-05-29 發表
肚瀉系副作用,話情況嚴重要去睇醫生,宜家一日ALL2次左右,算吾算嚴重呢?吾繼續食又話吾得,help! ...
兩次接受吖



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


7#
發表於 12-5-29 18:28 |只看該作者

引用:去睇返你開藥個醫生問佢,上次我仔食完出紅

原帖由 CathyChan1126 於 12-05-29 發表
去睇返你開藥個醫生問佢,上次我仔食完出紅點(全身)
出紅點係過敏先兆,要立即停葯!記低葯名以後都要禁!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


子爵府

積分: 13415


8#
發表於 12-5-29 19:05 |只看該作者

回覆:仔仔食左抗生素肚瀉,點先叫情況嚴重?

我仔之前食抗生素勁疴,講緊係2、3個鐘一次,忍住食哂全個療程,我怕佢會有抗藥性多過肚疴,之後按藥劑師建議食藥前食d嘢先(餅仔、麵包),真係疴小咗,如果你bb唔太細可一試。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo