自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8645


1#
發表於 12-5-31 20:02 |只看該作者
我手手腳腳生曬一粒粒紅點
睇醫生話毛孔閉塞
我唔想成世女都係咁




子爵府

積分: 11236


2#
發表於 12-5-31 20:08 |只看該作者
mouth:mouth:


男爵府

積分: 8380


3#
發表於 12-5-31 20:09 |只看該作者
mouth:


伯爵府

積分: 15642


4#
發表於 12-5-31 21:08 |只看該作者

回覆:救命 好想著下短褲

試下用gel plus..





男爵府

積分: 8645


5#
發表於 12-5-31 22:06 |只看該作者

引用:試下用gel plus..

原帖由 WINKI2346 於 12-05-31 發表
試下用gel plus..
姐係咩黎?




子爵府

積分: 13996


6#
發表於 12-5-31 22:07 |只看該作者

回覆:救命 好想著下短褲

mouth:mouth:mouth:




侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


7#
發表於 12-5-31 23:43 |只看該作者

回覆:janet14 的帖子

我都想
但生完囡囡後有靜脈曲張,小腿一舊舊瘀血咁,好核突




男爵府

積分: 8645


8#
發表於 12-5-31 23:44 |只看該作者

引用:我都想 但生完囡囡後有靜脈曲張,小腿一舊

原帖由 lily233242 於 12-05-31 發表
我都想
但生完囡囡後有靜脈曲張,小腿一舊舊瘀血咁,好核突
如果按摩下會唔會好d




子爵府

積分: 12822

馬年勳章 2023年兔年勳章


9#
發表於 12-6-1 00:21 |只看該作者
lily233242 發表於 12-5-31 23:43
我都想
但生完囡囡後有靜脈曲張,小腿一舊舊瘀血咁,好核突
我生完個仔又係呀, 冇得再著裙


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


10#
發表於 12-6-1 00:42 |只看該作者
吓, 又唔係異形, 自己舒服咪得囉, 點解唔著呀


男爵府

積分: 5039

畀面勳章


11#
發表於 12-6-1 00:45 |只看該作者

救命 好想著下短褲

我前排又係腳有粒,仔細望下見到啲腳毛生唔到出黎捲左喺毛孔度~我個做美容既朋友話用粗鹽做磨砂就ok喇~




侯爵府

積分: 20634


12#
發表於 12-6-1 00:48 |只看該作者

引用:試下用gel+plus.. +

原帖由 WINKI2346 於 12-05-31 發表
試下用gel plus..
係咩黎?




伯爵府

積分: 15642


13#
發表於 12-6-1 12:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WINKI2346+於+12-05-31+發表

原帖由 janet14 於 12-05-31 發表
姐係咩黎?
Gel plus係一啲去角質層嘅野,搽上面就等二十分鐘就洗面,搽身就唔洗洗。不過初時用會有小小吉吉地,頂唔順就洗左去。keep 住用,啲粒粒會有改善,當然唔會無哂,但真係好好多
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15642


14#
發表於 12-6-1 12:26 |只看該作者

回覆:救命 好想著下短褲

或者自制磨砂都可以,用olive oil加粗鹽磨都好work




珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


15#
發表於 12-6-1 12:34 |只看該作者

回覆:救命 好想著下短褲

想著就著,唔使理人。




男爵府

積分: 8645


16#
發表於 12-6-1 15:15 |只看該作者

引用:或者自制磨砂都可以,用olive oil加粗鹽磨

原帖由 WINKI2346 於 12-06-01 發表
或者自制磨砂都可以,用olive oil加粗鹽磨都好work
唔該曬你




大宅

積分: 1676


17#
發表於 12-6-1 15:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janet14+於+12-05-31+發表姐

原帖由 WINKI2346 於 12-06-01 發表
Gel plus係一啲去角質層嘅野,搽上面就等二十分鐘就洗面,搽身就唔洗洗。不過初時用會有小小吉吉地,頂唔順 ...
隻手好多洒米得唔得?係邊度有得買?幾$度?thanks so much




伯爵府

積分: 15642


18#
發表於 12-6-1 16:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WINKI2346+於+12-06-01+發表G

原帖由 heidi630 於 12-06-01 發表
隻手好多洒米得唔得?係邊度有得買?幾$度?thanks so much
酒米應該唔得,我面有粒酒米用完仲喺度,粉刺果啲ok..萬0買,百幾。我果時係買box set二百幾,連埋支洗面。但洗面可以唔買,我覺得無乜特別




男爵府

積分: 7766

畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-6-1 16:34 |只看該作者


大宅

積分: 1676


20#
發表於 12-6-1 17:07 |只看該作者

回覆:WINKI2346 的帖子

oh! d酒米好似死症咁
Anyway, thanks!!!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo