自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9508


1#
發表於 12-6-3 15:05 |只看該作者
BB摛晚出院啦!但佢同房個雙非BB有肺炎,不停咳同留鼻水。要留院觀察我睇完今日單雙非B新聞就開始擔心我問佢點解帶BB黎香港睇醫生,佢話大陸係未都幫BB打吊針同好多藥食。但香港醫院會幫BB驗好多嘢先開藥。所以佢話BB有事就會黎香港睇醫生。唉!!!我同情個BB,但就唔Like佢父母嘅做做法。




伯爵府

積分: 17450


2#
發表於 12-6-3 15:06 |只看該作者

有D擔心BB個同房雙非B

,同意




大宅

積分: 3770


3#
發表於 12-6-3 15:06 |只看該作者

回覆:有D擔心BB個同房雙非B

我覺得無問題喎,俾著係你都會咁做




水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-6-3 15:38 |只看該作者

回覆:有D擔心BB個同房雙非B

邊個叫正苦大開中門,俾條路人地行吖,俾著大家,都會咁啦!



點評

無望    發表於 12-6-3 16:56


禁止訪問

積分: 12681


5#
發表於 12-6-3 15:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8533


6#
發表於 12-6-3 15:47 |只看該作者

回覆:有D擔心BB個同房雙非B

做父母邊個唔愛錫自己仔女呀!如果呀爺係好!詎地都唔死落離啦!最慘米我地香港人lo!




公爵府

積分: 28399


7#
發表於 12-6-3 15:48 |只看該作者

有D擔心BB個同房雙非B

如果我係佢父母都會送個仔黎睇,大陸咩事都要吊針先ga. 之前我家姐個女返大陸玩屈親條頸即睇醫生,醫院要佢吊針,抽血同驗大便,冇啦啦要個小朋友吉幾針,我地即刻同佢返黎睇




禁止訪問

積分: 22846


8#
發表於 12-6-3 15:48 |只看該作者

回覆:有D擔心BB個同房雙非B

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8967


9#
發表於 12-6-3 15:53 |只看該作者
睇怕呢d 情況仲會越來越多,bb要健康呀.如果唔係,連入醫院都要同人搶呀。:;pppp:


大宅

積分: 3770


10#
發表於 12-6-3 15:55 |只看該作者

引用:邊個叫正苦大開中門,俾條路人地行吖,俾著

原帖由 cat_ma 於 12-06-03 發表
邊個叫正苦大開中門,俾條路人地行吖,俾著大家,都會咁啦!
Yes




大宅

積分: 3770


11#
發表於 12-6-3 15:55 |只看該作者

引用:我都唔鍾意香港多左好多大陸人,尤其好多父

原帖由 rainstarwater 於 12-06-03 發表
我都唔鍾意香港多左好多大陸人,尤其好多父母帶小朋友黎香港入院,但又諗下,如果我係佢地,我都會咁做,所以呢 ...
Yes




已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 12-6-3 16:01 |只看該作者

回覆:有D擔心BB個同房雙非B

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12114


13#
發表於 12-6-3 16:05 |只看該作者
如果係我,我都會帶小朋友嚟香港,因為上面D醫療真係窄窄地


別墅

積分: 749


14#
發表於 12-6-3 17:22 |只看該作者

回覆 回覆:呠呠蕉的帖子

雙非b系香港睇醫生有福利,佢點會唔帶bb來睇.:;pppp:




男爵府

積分: 6921

BB防敏心得分享勳章


15#
發表於 12-6-3 17:25 |只看該作者
可憐天下父母心...
企系父母為BB著想嘅角度,如果系我,我都會帶BB番嚟睇,但系我就勁唔鍾意D雙非父母


侯爵府

積分: 23979


16#
發表於 12-6-3 17:26 |只看該作者
一日有雙非b,HKBB就有排煩


大宅

積分: 1185


17#
發表於 12-6-3 17:26 |只看該作者
雖然如果我係大陸父母,我都會咁做

如果我係樓主,我都會有咁嘅諗法
點解要香港父母承受這些不必要的擔心
養兒育女已經有好多嘢煩
點解仲要香港父母煩多咁多嘢???

每個父母都想自己嘅仔女得到最多最好
但點解,生個小朋友出嚟又要諗:
生仔無床位
bb無奶粉
讀書要爭學位
大個多人爭嘢做
買樓難買
爭老公

資源,原本是足夠或無咁多人爭
但點解又會引咗一大班人來爭

因以上的原因,大家又唔想生
咁咪留返比啲大6人來香港生多幾個
但阿媽又照顧唔到咁多個喎!
咁尊貴的大6小朋友有父母在家照顧
請各位搵多個錢交稅和請賓賓照顧自己的小孩

都係唔夠勞動人
咁又喺big 6輸入多啲人

最後,我們還是要多少big 6的打救

所以樓主咁話人係唔啱的
因為佢哋打救咁我哋
或者,雖然佢有大家口音,但佢係香港人呢!!


男爵府

積分: 9508


18#
發表於 12-6-3 18:38 |只看該作者

引用:雖然如果我係大陸父母,我都會咁做如果我係

原帖由 bigmocheung 於 12-06-03 發表
雖然如果我係大陸父母,我都會咁做

如果我係樓主,我都會有咁嘅諗法
你係未誤會我講嘅嘢?我擔心個雙非BB,不過同時唔like雙非父母。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo