自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2541


1#
發表於 12-6-4 08:47 |只看該作者
請問太子邊個兒科醫生好啲?




男爵府

積分: 7298


2#
發表於 12-6-4 09:40 |只看該作者

引用:請問太子邊個兒科醫生好啲? +

原帖由 jimtai 於 12-06-04 發表
請問太子邊個兒科醫生好啲?
旺角ok嗎?




大宅

積分: 2541


3#
發表於 12-6-4 09:54 |只看該作者

回覆:太子兒科

Ok ar




男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


4#
發表於 12-6-4 10:36 |只看該作者

回覆:太子兒科

我見太子地鐵站,中國銀行出口有間診所長期都勁多小朋友睇





大宅

積分: 2541


5#
發表於 12-6-4 10:52 |只看該作者

引用:我見太子地鐵站,中國銀行出口有間診所長期

原帖由 silvia_yu 於 12-06-04 發表
我見太子地鐵站,中國銀行出口有間診所長期都勁多小朋友睇
你係咪講緊江炳煇,因為我個仔得一歲所以想睇兒科先。




子爵府

積分: 14454

2024年龍年勳章 睛靈勳章


6#
發表於 12-6-4 11:04 |只看該作者
Dr 江大元
23819386
(太子歐亞大廈, 鳳城酒家隔離)

tks.


大宅

積分: 2541


7#
發表於 12-6-4 11:45 |只看該作者

回覆:太子兒科

Thx




珊瑚宮

積分: 107227


8#
發表於 12-6-4 13:23 |只看該作者
江大元

睇小朋友幾十年

鳳城隔離樓上
玩具萬歲!


大宅

積分: 1787


9#
發表於 12-6-4 13:54 |只看該作者
價錢如何?


男爵府

積分: 9761


10#
發表於 12-6-4 14:13 |只看該作者

引用:Dr+江大元23819386(太子歐亞大廈,+鳳城酒家

原帖由 yokochiu 於 12-06-04 發表
Dr 江大元
23819386
(太子歐亞大廈, 鳳城酒家隔離)
係呀,佢好得,我細過都係睇佢,依家我3個細路都係睇佢!



:-D 我於七月四日在廣華醫院出世 :-D 4/7 = 3.27Kg 13/7 = 3.7Kg 4/8 = 4.2Kg 23/8 = 5Kg


珊瑚宮

積分: 107227


11#
發表於 12-6-4 14:37 |只看該作者
可打去問

如無記錯.......2-3年前......三百零蚊
玩具萬歲!


大宅

積分: 3665


12#
發表於 12-6-4 23:41 |只看該作者
而家$400-$480


男爵府

積分: 6948


13#
發表於 12-6-5 02:52 |只看該作者
胡一之喇..我2個女都睇佢....
不過佢只係開11-1,5-7PM...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo