烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8514

好媽媽勳章


1#
發表於 12-6-10 18:16 |只看該作者
之前經過筲箕灣街市同北河街街市,我都會順手買埋餸,因為平過坑口好多。頭先去開寶琳,諗住順便買埋,先發現原來新都城都街市都好平。買左$30兩個雞殼,連肉、菜和海鮮都平。眞係好耐冇見過$14/斤蜆




別墅

積分: 762


2#
發表於 12-6-10 20:37 |只看該作者

回覆:PP_Couple 的帖子

我都有一輪經常係坑口買,而家都去新都城買送,真係平d




男爵府

積分: 8448


3#
發表於 12-6-10 20:43 |只看該作者

引用:之前經過筲箕灣街市同北河街街市,我都會順

原帖由 PP_Couple 於 12-06-10 發表
之前經過筲箕灣街市同北河街街市,我都會順手買埋餸,因為平過坑口好多。頭先去開寶琳,諗住順便買埋,先發 ...
我去Taste,買野,坑口街市出名人串野貴




子爵府

積分: 10236


4#
發表於 12-6-11 00:59 |只看該作者

回覆:坑口街市真係好貴

我99住坑口,佢有時會行遠D去寶琳買送,佢話坑口街巿貴D因為西貢D人都去坑口街巿買送,唔多唔小仲有D明星仔喎!唔知係咪呢







男爵府

積分: 8514

好媽媽勳章


5#
發表於 12-6-11 12:05 |只看該作者

坑口街市真係好貴

我見新都城街市出面泊左好多車,我估好多住西貢揸車去買。




男爵府

積分: 6505


6#
發表於 12-6-11 18:30 |只看該作者

回覆:坑口街市真係好貴

景林街巿平過新都城街巿




男爵府

積分: 8514

好媽媽勳章


7#
發表於 12-6-11 19:29 |只看該作者

坑口街市真係好貴

等我星期日去景琳look look...




水晶宮

積分: 50254


8#
發表於 12-6-11 23:03 |只看該作者

回覆 回覆:PP_Couple的帖子

係,我住寶琳呢邊,尋日去坑口街市買凍肉(我好多時買開呢間啲雞翼同豬排/柳),跟手買其它野,都覺得係貴過新都城!




若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo