跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 253


1#
發表於 12-6-17 17:51 |只看該作者
我個仔未之於好乖好錫細妹,但下學期後就不同了,最常做就係日日同個妹搶禁,攪到細妹嘈都死講激都係咁,你地個小朋友又係點?




複式洋房

積分: 153


2#
發表於 12-12-1 18:03 |只看該作者

回覆:謙晴 的帖子

我女冇咁既情況,只係越來越心散,成績差了。


複式洋房

積分: 382


3#
發表於 12-12-28 00:06 |只看該作者

回覆:謙晴 的帖子

依個情況通常日日發生在我身上,真係激死人,相差五年都唔會讓個妹的>


大宅

積分: 4607

畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


4#
發表於 12-12-28 00:56 |只看該作者

回覆:有冇發覺你小朋友開始有反叛現象?

我個仔都係成日同妹妹掙呢樣掙個樣,又係相差5年



珍珠宮

積分: 44499


5#
發表於 13-1-3 12:44 |只看該作者

回覆:wingtungbaby 的帖子

我個咪又係5年一日爭到黑,激水人

[img[img]


大宅

積分: 2543


6#
發表於 13-2-1 18:07 |只看該作者

引用:我個仔都係成日同妹妹掙呢樣掙個樣,又係相

原帖由 bb_chang1215 於 12-12-28 發表
我個仔都係成日同妹妹掙呢樣掙個樣,又係相差5年
Me 2




大宅

積分: 3629


7#
發表於 13-3-29 07:58 |只看該作者
这个方面的话题的 都讨论一下


大宅

積分: 2082


8#
發表於 13-5-15 15:30 |只看該作者
我囡和仔都是相差5年, 又爭又打, 好煩,
教他們要相親相愛, 講完又係咁, 當聽唔到。


複式洋房

積分: 306


9#
發表於 13-6-26 10:48 |只看該作者

回覆:Jamie0730 的帖子

甘我地又無甘誇!都系差5年!只系家姐發脾氣同單打下细妹!教梗佢!教梗佢!但整體上佢都愛細妹既!各位媽媽,努力!


大宅

積分: 1379


10#
發表於 13-8-2 13:30 |只看該作者
回覆 fanny7788 的帖子

我個仔仔都有這個情況,什麼都跟你唱反調,又喜歡駁咀,時常用大人口吻跟我說話,激死人!


已刪除用户

積分: 1141


11#
發表於 13-8-10 10:50 |只看該作者

回覆:ka1714 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1379


12#
發表於 13-8-13 13:18 |只看該作者
winnietsen 發表於 13-8-10 10:50
唉。。。我個仔成日刀講大話
我個仔都有這個情形,不過好多時都被我拆穿,然後他就會說 "咁都被你知道"


大宅

積分: 2773


13#
發表於 13-9-25 22:43 |只看該作者

回覆:winnietsen 的帖子

Me too




大宅

積分: 1873


14#
發表於 13-11-10 00:02 |只看該作者
同我面對一模一樣呀........我成日諗係唔係我唔識教, 有時仲想去睇心理醫生呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo