懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3108

好媽媽勳章


1#
發表於 06-2-1 17:48 |只看該作者

產假人工

我想問你地放產假係出五分之四人工還是全數 ?

我睇過勞工法例係出五分之四人工,
但我發現公司出全數俾我 (無扣錢),
所以有D奇怪 ~~ 公司唔似咁好C ?-( ?-(

唔知公司會唔會突然扣返我人工 :-( :-( :-(

該用戶已被刪除

2#
發表於 06-2-1 18:10 |只看該作者

Re: 產假人工

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 96


3#
發表於 06-2-1 18:13 |只看該作者

Re: 產假人工

Me too!
佢肯出全數糧就唔好理佢啦!其實好多公司都出足全份糧。


子爵府

積分: 12340


4#
發表於 06-2-1 18:15 |只看該作者

Re: 產假人工

你就好啦, 有全數糧出, 我出五分四咋~ :-(


大宅

積分: 2919


5#
發表於 06-2-1 18:19 |只看該作者

Re: 產假人工

我公司做滿40weeks, 有全數糧出10weeks... 我老闆叫我可以放足12-13 weeks (MATERNITY LEAVE +自己AL) 陪下BB!yeah


大宅

積分: 1295


6#
發表於 06-2-1 18:43 |只看該作者

Re: 產假人工

我公司都係比全數!


珍珠宮

積分: 41557


7#
發表於 06-2-1 18:50 |只看該作者

Re: 產假人工

我都係出4/5咋,我姑奶個時得2/3添


大宅

積分: 1629


8#
發表於 06-2-2 19:58 |只看該作者

Re: 產假人工

小小靖 寫道:
我都係出4/5咋,我姑奶個時得2/3添


勞工法例係4/5喎,你姑奶可以向公司索償嗎?


別墅

積分: 880


9#
發表於 06-2-2 22:13 |只看該作者

Re: 產假人工

係近幾年至開始5分之4咋... 我當年生仔勞工法例係2/3。 :cry: (阿仔8歲囉)


民房

積分: 24


10#
發表於 06-2-3 10:45 |只看該作者

Re: 產假人工

得4/5


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


11#
發表於 06-2-3 10:46 |只看該作者

Re: 產假人工

me too!

Lingcheung 寫道:
我公司做滿40weeks, 有全數糧出10weeks... 我老闆叫我可以放足12-13 weeks (MATERNITY LEAVE +自己AL) 陪下BB!yeah


大宅

積分: 1328


12#
發表於 06-2-3 11:09 |只看該作者

Re: 產假人工

我公司都係俾五分四人工. 不過之後因為我事後無辭職, 同埋做夠三年 (公司新例), 佢地係成年之後(我阿女一歲時), 再俾埋果五分一我.
所以如果你地公司俾足你, 係對你地好好好好好啦~~~~~
至愛巧沛B既 Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/kitqinghypy-happyhome


大宅

積分: 2170

畀面勳章


13#
發表於 06-2-3 12:01 |只看該作者

Re: 產假人工

睇番company policies, 我都係得5份4!!


男爵府

積分: 5086


14#
發表於 06-2-3 12:20 |只看該作者

Re: 產假人工

我公司比全數
http://hk.myblog.yahoo.com/kakawong97
得閒黎睇下我的bldg啦!


禁止訪問

積分: 6443


15#
發表於 06-2-3 12:43 |只看該作者

Re: 產假人工

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2169


16#
發表於 06-2-3 13:03 |只看該作者

Re: 產假人工

我都係出4/5咋 :-( :-(


複式洋房

積分: 379


17#
發表於 06-2-3 17:19 |只看該作者

Re: 產假人工

我都係出4/5糧。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo