母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-6-22 08:04 |只看該作者
其實已睇醫生,但食藥後主要退燒,個胸仍然好痛,按下去仲有一粒粒一舊仔嘢,點算?
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


男爵府

積分: 9751

玩具勳章


2#
發表於 12-6-22 09:49 |只看該作者

回覆:求救!乳線塞,胸超痛及奶量急跌

要熱fu再用啲力推,可以既話俾BB吸多啲。




男爵府

積分: 9986

畀面勳章


3#
發表於 12-6-22 10:22 |只看該作者

回覆:求救!乳線塞,胸超痛及奶量急跌

最有較係比bb啜,之前可熱fu2-3 分鍾。邊啜邊推d硬塊。你都知道d藥只是止痛,快d整通返去啦




男爵府

積分: 7119


4#
發表於 12-6-22 10:26 |只看該作者
我剛開始喂奶時都試過,痛到喊,拿多兩條毛巾嚟熱敷,俾BB啜或者泵出嚟,如果唔整通就會回奶架


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-6-22 10:40 |只看該作者
已經不停推.推到隔日都仲紅.平均要熱fu一日幾多次?我唔想回奶呀
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-6-22 10:42 |只看該作者
我泵好耐都出唔到奶,bb覺得冇奶又唔肯食
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


大宅

積分: 1638


7#
發表於 12-6-22 10:43 |只看該作者

回覆:豬包ma 的帖子

健康院教每次餵前都要敷




大宅

積分: 2347


8#
發表於 12-6-22 17:39 |只看該作者

求救!乳線塞,胸超痛及奶量急跌

餵之前先好熱敷,餵完記住唔好做任何會幫助上奶嘅嘢,例如按摩或熱敷,相反可以凍敷,放慢造奶速度,等你唔駛谷住痛。



點評

豬包ma  按鬆佢嗎?  發表於 12-6-23 08:52
豬包ma  其實範圍唔大,在左胸邊。按落去一粒粒,一條條。若餵奶中間的時間,需  發表於 12-6-23 08:51


大宅

積分: 2548


9#
發表於 12-6-22 18:08 |只看該作者
注意熱敷唔好超過兩分鐘, 敷完即刻餵. 如果都唔得, 可以餐與餐之間敷椰菜, 但千祈唔好敷多過10分鐘及不可觸及乳頭, 因為驚回奶. 你發燒可能有發炎呀! 之前我成日塞都返去健康院, 醫生話有發燒又撞o岩星期六日假期就要去急症室!

點評

豬包ma  我昨晚仲燒。食藥至退。仲食緊抗生素添  發表於 12-6-23 08:48


大宅

積分: 2347


10#
發表於 12-6-23 12:35 |只看該作者
回覆 lo_1010 的帖子

可以的話, 餵時盡量推鬆.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo