婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 4937


1#
發表於 12-7-4 18:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17001


2#
發表於 12-7-4 20:13 |只看該作者

引用:請問由脫到完成需時多久呀?+

原帖由 smf 於 12-07-04 發表
請問由脫到完成需時多久呀?
大約五個月




禁止訪問

積分: 4937


3#
發表於 12-7-4 21:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5757


4#
發表於 12-7-4 23:34 |只看該作者
其實每個人復合的情況都唔同, 普遍大概3個月已經可以, 有些2個月已經OK. 傷口埋口之餘, 最重要係牙骨生好了沒有. 所以由你脫掉牙齒後, 牙醫會叫你在適當時候返去覆診, 再決定是否可以做. 現在香港大概收$20000左右1隻(中環/專科除外).


大宅

積分: 2984


5#
發表於 12-7-6 02:44 |只看該作者
回覆 smf 的帖子

我自己在2010年種了一隻牙,全個時期約四個月。


伯爵府

積分: 17001


6#
發表於 12-7-6 15:43 |只看該作者

引用:謝謝你回答,+請問你是否做過?+多少錢?+脫後

原帖由 smf 於 12-07-04 發表
謝謝你回答, 請問你是否做過? 多少錢? 脫後是否要待牙肉埋好才可以植或可立即植?脫牙後, 牙醫是否用牙套代 ...
上年剛做完,檢查後即mok 即上螺絲,之後有個絲帽套上,等傷口埋合,再做牙套;我在私院做,全程約五萬。




象牙宮

積分: 239568


7#
發表於 12-7-6 17:00 |只看該作者
濛查查 發表於 12-7-6 15:43
上年剛做完,檢查後即mok 即上螺絲,之後有個絲帽套上,等傷口埋合,再做牙套;我在私院做,全程約五萬。
...
你做的好貴哦.

2009 做了門牙 18000
2011 做下牙 13000 港大牙醫
兩个不同牙醫.
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


伯爵府

積分: 17001


8#
發表於 12-7-6 17:57 |只看該作者

引用:濛查查+發表於+12-7-6+15:43+上年剛做完,

原帖由 333s 於 12-07-06 發表
濛查查 發表於 12-7-6 15:43
上年剛做完,檢查後即mok 即上螺絲,之後有個絲帽套上,等傷口埋合,再做牙套 ...
Sorry 係兩隻




禁止訪問

積分: 4937


9#
發表於 12-7-6 23:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1071


10#
發表於 12-7-7 06:35 |只看該作者
Afford 得到,植牙真係好值得做。


洋房

積分: 48


11#
發表於 12-7-15 23:43 |只看該作者
請問值牙係咪等如種牙?


大宅

積分: 3237


12#
發表於 12-7-16 18:04 |只看該作者

引用:請問值牙係咪等如種牙?

原帖由 zilwg 於 12-07-15 發表
請問值牙係咪等如種牙?
係啊!




大宅

積分: 3237


13#
發表於 12-7-16 18:06 |只看該作者

回覆:有無JM做過植牙?

我就大概四個月左右。今個星期五去上返隻牙就大功告成喇!
25000蚊一隻。




禁止訪問

積分: 4937


14#
發表於 12-7-16 18:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1666


15#
發表於 12-9-5 16:45 |只看該作者
請問各位做植牙做得好嗎? 因我有只牙都需要做, 現在十五十六, 又不知風險點.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo