自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


1#
發表於 12-7-6 12:49 |只看該作者
請問大家知道嗎?上網買左野,等左一個星期。會送上門的嗎?



點評

worrywong  如果無人應門,就會放張通知咭入信箱  發表於 12-7-6 13:18
worrywong  會,如果個盒大過A4 SIZE,會由另一個派遞中心既郵差派送  發表於 12-7-6 13:17
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 1979


2#
發表於 12-7-6 12:50 |只看該作者

請問大家知道嗎?上網買左野,等左一個星期

原帖由 alphabetagamma 於 12-07-06 發表
請問大家知道嗎?上網買左野,等左一個星期。會送上門的嗎?
平郵同普通信件一樣送到信箱




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


3#
發表於 12-7-6 12:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alphabetagamma+於+12-07-06+

原帖由 Yann.L 於 12-07-06 發表
平郵同普通信件一樣送到信箱
係三盒玩具來的,放唔入信箱的。但我老公話郵差會送上門的,佢話佢細過試過。請教咁入唔到信箱會點?



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-7-6 12:56 |只看該作者
本帖最後由 小草 於 12-7-6 12:59 編輯

如果信箱放唔落,會比張卡你,通知你去郵局攞。
都試過放管理處,我屋苑管理幾好,都OK。

試過一次留公司地址,份件放唔入信箱,個郵差好好人送上門,可能係個別例子。

點評

alphabetagamma  哦, 原來係因為郵差好人才會送上門. thank you  發表於 12-7-6 13:04


子爵府

積分: 11364


5#
發表於 12-7-6 12:56 |只看該作者
平郵都係入信箱, 入唔落有時會擺上箱頂等人認領, 好少少既就會寫張card入落你信箱叫你自己去郵局取, 唔同郵差有唔同做法.

ps 我以前住o個度個郵差好懶, 就咁擺上箱頂, 我見過有媽咪會寄來的mama袋就咁放左上箱頂, 有人貪心會順手牽羊, 唔係自己都照拎.

點評

alphabetagamma  心有不安感覺, 唔通我俾人攞左件包裹  發表於 12-7-6 13:04


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-7-6 12:56 |只看該作者

回覆:香港郵局平郵包裹會否送上門?

郵局平郵包裹如果體積細又係私人屋苑的話,會放在自己座頭管理處。如果係公屋或大件包裹,會派通知咭比你自己去郵局取。郵政快遞才會送上門。




珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 12-7-6 12:58 |只看該作者
我個邊(公屋)會交比管理員 再放張卡入信箱同你講

點評

alphabetagamma  thank you  發表於 12-7-6 13:05


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 12-7-6 12:58 |只看該作者
通常放唔入信箱,
1) 會留底張咭通知你, 請你去郵局取件
2) 我試過, 郵差交低比管理處, 管理處留低張紙放入我信箱通知我去管理處取件

點評

alphabetagamma  希望快點收到, 唔洗我心掛掛  發表於 12-7-6 13:06
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


子爵府

積分: 10555


9#
發表於 12-7-6 13:04 |只看該作者
剛呢排收2件平郵包裹~ 一件入到信箱想一封信咁收,另一件就等一星期以上先收到張卡,,,

我去拎郵件事問郵局(平郵郵費不同掛號,郵差無必要上樓送件),佢話入唔到信箱就即運件郵件返局,郵差身上無我手上取平郵件呢張卡,由郵局重新安排取件,跟住出卡仔,再拎卡仔去取郵件,,,
我呢件搞左一星期先收到~

點評

alphabetagamma  thx a lot, 原來咁煩....  發表於 12-7-6 13:12


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


10#
發表於 12-7-6 13:07 |只看該作者
晴B媽 發表於 12-7-6 12:56
郵局平郵包裹如果體積細又係私人屋苑的話,會放在自己座頭管理處。如果係公屋或大件包裹,會派通知咭比你自 ...
thank you. 我見座頭有幾包, 但係個管理員無叫停我.即係唔係我架啦..我這個星期都八八卦卦, 成日望住個座頭, 又每日check信箱.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


男爵府

積分: 8311


11#
發表於 12-7-6 13:09 |只看該作者

回覆:香港郵局平郵包裹會否送上門?

我試過放唔入信箱的郵包,郵差叔叔會上樓派,但屋企無人收就會入張咭係信箱,第日可以去郵局攞。



點評

alphabetagamma  thx  發表於 12-7-6 13:23


男爵府

積分: 7741


12#
發表於 12-7-6 13:14 |只看該作者

回覆:香港郵局平郵包裹會否送上門?

我次次都係郵差按對講機上來,有人就送上門,無人就放卡自己去攞!



點評

alphabetagamma  thx  發表於 12-7-6 13:23


禁止訪問

積分: 5478


13#
發表於 12-7-6 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


14#
發表於 12-7-6 13:22 |只看該作者

worrywong 如果無人應門,就會放張通知咭入信箱 發表於 2 分鐘前


worrywong 會,如果個盒大過A4 SIZE,會由另一個派遞中心既郵差派送 發表於 4 分鐘前

謝謝


人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


男爵府

積分: 6731


15#
發表於 12-7-6 13:26 |只看該作者

回覆:香港郵局平郵包裹會否送上門?

我嗰度d郵差叔叔好好人,平郵包裹都送上門的




子爵府

積分: 12443

好媽媽勳章


16#
發表於 12-7-6 13:43 |只看該作者

版主 的帖子

入5到信箱,郵差會放張通知卡去附近郵局取,
如果係快遞就上門送,無人在家,又會放卡叫你另約取件方法,
例如:去就近郵局取/再送上門。。。
因為我試過!




王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


17#
發表於 12-7-6 14:38 |只看該作者
alphabetagamma 發表於 12-7-6 13:07
thank you. 我見座頭有幾包, 但係個管理員無叫停我.即係唔係我架啦..我這個星期都八八卦卦, 成日 ...
咁你有無睇下係咪你份件﹖
管理員知你住邊個單位﹖如果係你會叫你﹖


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


18#
發表於 12-7-6 15:12 |只看該作者
小草 發表於 12-7-6 14:38
咁你有無睇下係咪你份件﹖
管理員知你住邊個單位﹖如果係你會叫你﹖
無呀...咁望人地d件好似唔係咁好呀....
我地個管理員好勁架. 每個單位的人都記到晒架.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


子爵府

積分: 13670

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-7-6 15:26 |只看該作者
我覺得, 睇佢地工作量啦, 個日信件少, 你件野又輕就會拎上門, 件野大就比張咭你叫你去郵局拎..

因為我試過屋企 24 小時都有人, 最後收到張咭話我屋企冇人要我去郵局拎.........

點評

alphabetagamma  都無計, 大家都話送上門係人情...  發表於 12-7-6 15:34


複式洋房

積分: 217


20#
發表於 12-7-6 15:27 |只看該作者
會送上門..如果無人開門就比張卡你..自己去郵局攞!!!!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo