美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5522


1#
發表於 12-7-12 15:40 |只看該作者
年過30, 塊面越來越凹, 醫生話係因為骨膠原流失, 佢建議我打sculpta, 令塊面飽滿返
不過我真係唔想打d野入面
唔知有無jm有咁ge煩惱? 分享下ar!


子爵府

積分: 14008

陪月勳章


2#
發表於 12-7-17 01:33 |只看該作者
食返多啲嘢會好啲嗎?
今朝開咗個post, 睇咗一次, 呀女瞓哂覺想開嚟睇吓, 點知去咗待查, 最好認真咁查, 唔好掉埋一邊就算呀!!!!!!!!!!!
我未必會睇返哂d forum, 你哋可以pm我

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo