自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


複式洋房

積分: 450


1#
發表於 12-7-28 23:27 |只看該作者
本帖最後由 bibb 於 12-7-29 00:13 編輯

del


伯爵府

積分: 17433

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 12-7-28 23:32 |只看該作者
回覆 bibb 的帖子

開唔開門同住咩屋無關係家.而且點解唔可以打開自己屋企度木門通下氣?!
你唔鍾意陣味可以關自己屋企度木門家.

點評

fatpanda  吓, 竟然有人投訴人地打開自己屋企到木門!  天下之大無奇不有~  發表於 12-7-29 00:01


複式洋房

積分: 450


3#
發表於 12-7-28 23:38 |只看該作者

回覆:討厭

本帖最後由 bibb 於 12-7-29 00:15 編輯

del


公爵府

積分: 25689


4#
發表於 12-7-28 23:41 |只看該作者

回覆:討厭







禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


5#
發表於 12-7-28 23:43 |只看該作者

回覆:討厭

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 450


6#
發表於 12-7-28 23:46 |只看該作者

回覆:coyi_lam 的帖子

本帖最後由 bibb 於 12-7-29 00:15 編輯

del


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-7-28 23:51 |只看該作者

回覆:討厭

有時唔係關門就得既~話時話...乜唔係應該果個人關門咩??點解掉轉黎講?



郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


公爵府

積分: 25689


8#
發表於 12-7-28 23:52 |只看該作者

引用:我已經講咗我有關門都有味入屋啦,+你老花呀

原帖由 bibb 於 12-07-28 發表
我已經講咗我有關門都有味入屋啦, 你老花呀?
甘你想點 ,走去同佢反映下囉,再唔係投訴(我住公屋,所以唔知私人樓有無投訴呢?)




珍珠宮

積分: 41589


9#
發表於 12-7-28 23:54 |只看該作者

回覆:bibb 的帖子

唔明!開唔開門関私人樓咩事?




男爵府

積分: 8706


10#
發表於 12-7-28 23:54 |只看該作者

回覆:討厭

真巴閉~私人樓真係巴閉:;pppp:




複式洋房

積分: 450


11#
發表於 12-7-28 23:55 |只看該作者

回覆:米腸 的帖子

本帖最後由 bibb 於 12-7-29 00:16 編輯

del


複式洋房

積分: 417


12#
發表於 12-7-28 23:56 |只看該作者

回覆:討厭






複式洋房

積分: 450


13#
發表於 12-7-28 23:57 |只看該作者

回覆:callymum 的帖子

本帖最後由 bibb 於 12-7-29 00:19 編輯

del


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


14#
發表於 12-7-28 23:58 |只看該作者

回覆:討厭

住house咪唔怕囉



點評

lovebobo    發表於 12-7-29 00:03
---生命無價,請支持領養---


侯爵府

積分: 21308


15#
發表於 12-7-28 23:58 |只看該作者

引用:私人樓, 好心唔好成日打開大門啦, 裝香又開

原帖由 bibb 於 12-07-28 發表
私人樓, 好心唔好成日打開大門啦, 裝香又開, 煮飯又開...你估公屋咩! 真係好討厭



...
咁都未算, 養狗又唔同佢沖涼仲打開門果啲先惡頂啊,真係成條走廊臭晒,我地關好門近門口都仲聞到架




禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


16#
發表於 12-7-28 23:59 |只看該作者

引用:有時唔係關門就得既~話時話...乜唔係應該果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4897


17#
發表於 12-7-28 23:59 |只看該作者

引用:我已經講咗我有關門都有味入屋啦,+你老花呀

原帖由 bibb 於 12-07-28 發表
我已經講咗我有關門都有味入屋啦, 你老花呀?
夾住自己個鼻咪得囉!你冇夾呀?



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


複式洋房

積分: 450


18#
發表於 12-7-29 00:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bibb+於+12-07-28+發表私人樓

本帖最後由 bibb 於 12-7-29 00:20 編輯

del


珍珠宮

積分: 34562

2018復活節勳章


19#
發表於 12-7-29 00:00 |只看該作者

回覆:討厭

就算吾開門,d味刀會傳入屋架啦!!




禁止訪問

積分: 67964


20#
發表於 12-7-29 00:00 |只看該作者

回覆:討厭

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo