想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1692


1#
發表於 12-8-1 15:19 |只看該作者
O係DAY20開始個胸已經有脹痛,而且十分敏感!
琴日DAY25 中午去TOILET既時候,抺既時候發現有好少血絲,
之後一直都再無血絲,直到夜晚又再次有少少血絲!
到了今日DAY26,發現有濕濕地既感覺,一去TOILET,發現有少量啡色分泌物,個肚間中都會脹痛同埋間中有扯一下痛咁!我應該點做呢?


子爵府

積分: 12405


2#
發表於 12-8-1 15:28 |只看該作者
carmenyung629 發表於 12-8-1 15:19
O係DAY20開始個胸已經有脹痛,而且十分敏感!
琴日DAY25 中午去TOILET既時候,抺既時候發現有好少血絲,
之後一 ...

有時黎m 前都會有d 流啡呢... 你period幾多日﹐有無試下驗過有無呀?





大宅

積分: 1692


3#
發表於 12-8-1 15:32 |只看該作者
我未試過黎M前會流啡!我PERIOD 28-30日,我未驗過,唔敢咁早驗,驚驗唔到,同埋好驚失望!


子爵府

積分: 12405


4#
發表於 12-8-1 15:44 |只看該作者
回覆 carmenyung629 的帖子

咁唔驗住就唯有係等啊過左期都未到就快d 驗la

因為有d 姊妹d post 話,, 有機會bingo 左都會流啡,,,
就快d 睇醫生啊

^^ 祝好孕


大宅

積分: 1692


5#
發表於 12-8-1 16:07 |只看該作者
多謝你呀!


大宅

積分: 1692


6#
發表於 12-8-1 17:30 |只看該作者
有無人可以幫到我

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo