自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9231

陪月勳章


1#
發表於 12-8-7 22:38 |只看該作者
見甘多JM POST甜品,令我突然好想食'芋泥',以前阿婆會成日整俾我食,依家佢老人家年事已高,我都成幾年冇食過啦,唔知邊度有得賣呢?報下料呀!


禁止訪問

積分: 4969


2#
發表於 12-8-7 23:10 |只看該作者

回覆:突然好想食..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9231

陪月勳章


3#
發表於 12-8-7 23:14 |只看該作者
小喬Mami 發表於 12-8-7 23:10
潮州甜品?我都好多年無食啦,好懷念

係呀~我未係出面食過~唔知D打冷鋪有冇呢?


男爵府

積分: 7166

玩具勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-8-7 23:16 |只看該作者

回覆:突然好想食..

我都係潮人呀 芋泥好難整得好食架 所以一有機會返去就要媽咪叫親戚整定 唸起都想食呀 不過肥死





大宅

積分: 2063


5#
發表於 12-8-7 23:22 |只看該作者

回覆:突然好想食..

我都係潮洲人,我媽咪好耐都會整一次,不過真係好肥,因為佢有落豬油,但就好好味




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo