爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 389


1#
發表於 12-8-21 10:23 |只看該作者
睇中部Porte, 但個FD 話senita 係best buy, 請大家比下意見




別墅

積分: 691


2#
發表於 12-8-21 10:43 |只看該作者
係咪sienta?
sienta好無力的,慎選


禁止訪問

積分: 3708


3#
發表於 12-8-21 10:47 |只看該作者

回覆:Porte 定senita 好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3708


4#
發表於 12-8-21 11:14 |只看該作者

引用:係咪sienta?sienta好無力的,慎選

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 691


5#
發表於 12-8-21 11:28 |只看該作者
我以前有部premacy 1.8,有人話係323七人版,我同意的,真係唔夠力,因為車架重了,容量預了七個人多300cc真係唔夠的,後來揸過朋友的sienta,低轉時的確係好爽的,如果唔過90還可以,我都想問行平路行100一般幾高轉?

我的結論係,7人車(係咪成日載7個人都好),起碼2000cc先會諗...


大宅

積分: 2463


6#
發表於 12-8-21 11:31 |只看該作者
我唔覺得無力,家庭車一流.


別墅

積分: 691


7#
發表於 12-8-21 11:45 |只看該作者
行平路行100一般幾高轉?


禁止訪問

積分: 3708


8#
發表於 12-8-21 11:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12801


9#
發表於 12-8-21 12:01 |只看該作者
1500cc,坐3大1 細, 架車一噸, 行平路行110km/h, 2200轉代表有力定冇力??
To be or not to be  that is the question~


大宅

積分: 2557


10#
發表於 12-8-21 12:40 |只看該作者

引用:Quote:tmtp+發表於+12-8-21+11:28+我以前有

原帖由 瑤瑤爸爸 於 12-08-21 發表
我覺得應該車比車, 其他牌子7人車唔清楚所以不作評論, 如果你試過低轉去到90以一部家庭車黎講算唔錯,
我 ...
平路3000->2000就勉強得,有暗上斜即慢。一慢再落一個波仲慢。

以上comment 係原裝車自己試驗所得。

架車無力係一定的。




大宅

積分: 2557


11#
發表於 12-8-21 12:57 |只看該作者
同埋Sienta 應該無預左要揸得快, 揸得快時原裝brake 有應付不來既感覺.

要有力去到快既, 學tmtp 所講, 搵過第二款車啦.


禁止訪問

積分: 7557


12#
發表於 12-8-21 14:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3366


13#
發表於 12-8-21 14:48 |只看該作者
本帖最後由 cmsfish 於 12-8-21 14:50 編輯

可再考慮,porte乘客位只得一隻門,要快速上落(例如禁區上落),都好考驗耐性


別墅

積分: 691


14#
發表於 12-8-21 17:08 |只看該作者
johnnywalker 發表於 12-8-21 14:01
有無力其實唔係睇平路,係睇斜路或者滿載。老實講,平路的話,660cc都可以行過百。不過,1500cc車唔應該要 ...
1500cc七人車無力係通病,而我問既平路上100行幾多轉係另一個不可不考慮既問題,之前部1.8仔premacy夠力,但波箱設計為保住扭力上100都仲要行住2千尾3千轉,由屯門cher住3千去大埔都咪話唔痛苦,尤其依家d路全面提速,如果sienta上100唔駛谷住3千轉既,非暴走族都可以考慮下既!


別墅

積分: 691


15#
發表於 12-8-21 17:09 |只看該作者
cmsfish 發表於 12-8-21 14:48
可再考慮,porte乘客位只得一隻門,要快速上落(例如禁區上落),都好考驗耐性

...
porte好難跳車的,哈哈!


別墅

積分: 691


16#
發表於 12-8-21 17:12 |只看該作者
oldyc 發表於 12-8-21 12:01
1500cc,坐3大1 細, 架車一噸, 行平路行110km/h, 2200轉代表有力定冇力??
行110km/h, 2200轉,我接受到喎!


複式洋房

積分: 193


17#
發表於 12-8-21 17:19 |只看該作者
sineta


大宅

積分: 1277


18#
發表於 12-8-21 19:29 |只看該作者

回覆:Porte 定senita 好

我平路上到100km,keep住100km車速,大約2000-2100䡛數到!




大宅

積分: 1277


19#
發表於 12-8-21 19:30 |只看該作者

回覆:Porte 定senita 好

我渣緊Sienta,返而想渣Porte!




大宅

積分: 3588


20#
發表於 12-8-21 19:46 |只看該作者

回覆:wcwken 的帖子

唔好買sienta 啦,太多人買令到個價企硬,要我比多D$先買到,




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo