自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16229


1#
發表於 12-9-9 22:03 |只看該作者
分享下大家仔女每日食D咩吖??
每餐大家會煮什麼給他們食???
仔女每餐份量食得正常嗎????
我仔仔四歲不過食得不多
如果平時番學“下午班“
同佢食早餐“通粉“食得幾啖
學校茶點...每日不同的
放學五點是全日食得最多的“炒飯“或通粉或麵“他可以食“兩大碗“
晚餐夜D再煮...機本上他只食幾啖...

平時放假..正常煮早“午“晚三餐“既時間
都係每餐食幾啖
所以我有時放假....特登晤煮早餐
餓下他..等午餐一次過食多些......
晚餐亦拖到八点至煮..才食大半碗
他每次放假都煮不同“粉“麵“飯“餸“
给他食但都食小小......
每餐都要鬧....




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo