興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


1#
發表於 12-9-12 07:48 |只看該作者
有咩app可以錄低通話時,雙方對話???
因為試左好多個, 都只係普通錄音.
thanks
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


別墅

積分: 782


2#
發表於 12-9-12 19:02 |只看該作者
暫時沒有, 就算有,音質很差, 我用moto ME865, 有這個功能, 音質非常清晰, 及很方便.(不是賣廣告,本人用這品牌已十多年)


大宅

積分: 1084


3#
發表於 12-9-12 22:31 |只看該作者
android 系統設計限制!! 任何app 都系騙錢. 一定要跟機有錄音功能, 先系得!!


大宅

積分: 1084


4#
發表於 12-9-12 22:31 |只看該作者
samsung, sony, htc 全部都系廢架. 可以放棄搵app~


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


5#
發表於 12-9-12 23:16 |只看該作者
我只知舊K TOUCH 機可以, app有好多朋友試過都唔得. 只係錄到自己把聲
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


大宅

積分: 1541


6#
發表於 12-9-13 15:30 |只看該作者

回覆:有咩app可以錄低通話時,雙方對話

有呀! 你可以試吓呢個app

"Auto call recorder".




公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


7#
發表於 12-9-13 23:26 |只看該作者
我都試左一個"Call Recorder", 不過要錢 $0.2/分鐘, 由響聲已開始計.
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo