自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   3


複式洋房

積分: 201


1#
發表於 12-9-17 11:52 |只看該作者
請問各位,如果家中有的上述的東西,你會點處理,我問過我老公,因他親曆其境,我的亞賓,都有俾鬼壓,但是她即刻pray to God,隻物件好快就走開, my husband does not want the ghost buster. What can I do? 但是想講,上述的事,在舊曆7月之前,已經發生,我間屋是,全新.未有人住過,買進幾年,才正式搬入去,不知會不會是沒有人住果幾年,有時發生過,但是入宅之前,已拜過4角


公爵府

積分: 26389


2#
發表於 12-9-17 12:13 |只看該作者

回覆:家中有鬼

是否疑心生暗鬼,俾鬼責!我都試過<br><br>


公爵府

積分: 26797


3#
發表於 12-9-17 12:21 |只看該作者

回覆:家中有鬼

除左比佢責,仲有冇其他野比你見到?你試下係屋企d角位放salt,睇下可吾可以淨化倒?




珍珠宮

積分: 34788


4#
發表於 12-9-17 12:26 |只看該作者

回覆:家中有鬼

我尋晚先責黎,我又唔驚呀,因為我一太攰就會咁樣!





大宅

積分: 3817


5#
發表於 12-9-17 12:27 |只看該作者

回覆:家中有鬼

拜過四角,都一樣會有可能有鬼架。如果你覺得真係有,試下去衣紙舖問下有無方法去拜(如燒甚麼衣紙,甚麼方法去拜)




複式洋房

積分: 201


6#
發表於 12-9-17 12:37 |只看該作者
我無見過,我老公見到,無形的物件,他真大胆,不驚,我賓就話,她真的給鬼責,而且,在2樓騎樓,有時感覺到一陣陣的寒風吹過,日光日白,但是當時是無風的,我的騎樓,是玻璃窗封住的,有的心寒,我7月31日晚,都是在2樓,正跟亞印印講緊新買的地燈,我話開關制要包好,免得我的貓Or 尿,我話如果開關制不插正在拖板,會閃下閃下,當時,支燈,即刻一齊,閃下閃下,我不驚,因亞印印,在我旁,還有其他人在家,雖然只是晚上8點,可能是7月31日,他們要盡情暢歡掛


男爵府

積分: 5129


7#
發表於 12-9-17 12:46 |只看該作者

引用:請問各位,如果家中有的上述的東西,你會點處

原帖由 petra 於 12-09-17 發表
請問各位,如果家中有的上述的東西,你會點處理,我問過我老公,因他親曆其境,我的亞賓,都有俾鬼壓,但是她即刻p ...
快d 搵人睇下啦




翡翠宮

積分: 97287


8#
發表於 12-9-17 13:07 |只看該作者

回覆:家中有鬼

可以講下老公經歷?家中動植物都安好嗎?入住後身體運情如何?



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


翡翠宮

積分: 97287


9#
發表於 12-9-17 13:07 |只看該作者

回覆:家中有鬼

可以講下老公經歷?家中動植物都安好嗎?入住後身體運情如何?



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 15543


10#
發表於 12-9-17 13:25 |只看該作者

引用:我尋晚先責黎,我又唔驚呀,因為我一太攰就

原帖由 PinPin 於 12-09-17 發表
我尋晚先責黎,我又唔驚呀,因為我一太攰就會咁樣!
我都係禁喎~如果醒醒地,就心裏面背主禱文。好快無事




複式洋房

積分: 201


11#
發表於 12-9-17 15:31 |只看該作者
我們2006年買下的村屋,差不多起完交貨的,但是間屋未油的,地板都未舖,無水電的,因滿意以紕紙都未出,所以應該是沒人住過的,但是很難講,幾年沒人去住過,我們買的屋,锁匙可能不只一套,不過,無唸住搬入去住,無換鎖頭,直到2009年2月,我才搬到這間屋住, 但是呢的怪事,是今年才發生, 我老公知我細胆,無打算告訴我,係我錦岩,講起閃燈的怪事,他才講他的經歴,家中的貓,只是牙痛,已經脫左,不過我老公去年開始就病了,而且是好難醫的病,我相信不關間屋的問題,他話他時運低,會見個的嘢多的,


複式洋房

積分: 201


12#
發表於 12-9-17 15:34 |只看該作者
回覆 bonniems 的帖子

他不信的區鬼隊的,以前都有找師父睇間屋才住,都話無嘢,不只找一個,找了2個師父都話無事


複式洋房

積分: 201


13#
發表於 12-9-17 15:41 |只看該作者
回覆 Transformer_Div 的帖子

Much appreciated your advice.


男爵府

積分: 5129


14#
發表於 12-9-17 16:48 |只看該作者
petra 發表於 12-9-17 15:31
我們2006年買下的村屋,差不多起完交貨的,但是間屋未油的,地板都未舖,無水電的,因滿意以紕紙都未出,所以應該 ...

我之前間屋都係咁, 我老公當時都唔信, 我只可以講只係住左 1年半, 一入屋就開始古古怪怪, 依家佢得左一個永遠醫唔返既病, 隋時連命都無, 更加連工都做唔到!


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 12-9-17 17:08 |只看該作者

回覆:家中有鬼

塊地前身係咩地

我地比人問想唔想夾份起屋,但一問邊塊地,我奶奶即叫唔好,話無錢推左,之後佢講返果塊地之前係放金塔ga




水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-9-17 17:26 |只看該作者
回覆 petra 的帖子

好驚喎!~咁係咪應該搵人上黎睇吓呢?
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


複式洋房

積分: 201


17#
發表於 12-9-17 17:36 |只看該作者
係的原居民賣出個丁牌給發展商的,是吉地,我旁邊間屋,重早過我起啦,他們都無事,但是我覺得我旁邊間屋的屋主,有的陰險,他在氣窗上面安裝左一塊好似刀片的鐵片,用來加快,沖走的雨水,但是的刀片形狀,好似對住你個頭來批錦,睇落有的心寒,他是做裝修的,好鬼多平料,但我看到好不舒服

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo