自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3182


1#
發表於 12-10-6 01:52 |只看該作者
我個女9月五夠2歲8個月,差小小,五知我可五可以遲個月插班讀K1呢!五想湊佢了,勁百厭




水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 12-10-6 01:55 |只看該作者
唔可以, 要下一個9月先可以入k1


侯爵府

積分: 20253

好媽媽勳章


3#
發表於 12-10-6 01:58 |只看該作者

引用:我個女9月五夠2歲8個月,差小小,五知我可

原帖由 moon1128 於 12-10-06 發表
我個女9月五夠2歲8個月,差小小,五知我可五可以遲個月插班讀K1呢!五想湊佢了,勁百厭 ...
只可以插2歲班,即N班,如果有位的話。




禁止訪問

積分: 3154

畀面勳章


4#
發表於 12-10-6 01:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3182


5#
發表於 12-10-6 02:01 |只看該作者

回覆:jollykytsang 的帖子

報五到N班,我都唸住讀多1年




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo