自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 838


1#
發表於 12-10-12 09:46 |只看該作者

【經濟日報專訊】香港學童有「三多」︰多家課、多補習、多興趣,近日法國總統奧朗德提出教育改革,建議廢除家課,其實,家課多少與學童成績是否有關,早已在各地教育界有爭議,「零功課」的推行,會否也對香港家長有啟示呢?.................................... ~ yahoo news ~


侯爵府

積分: 22072


2#
發表於 12-10-12 09:54 |只看該作者

回覆:法國教改倡零功課 港家長「唔buy」?

無功課我唔介意,不過就要有堂課,反每單元一小測,咁就可以比老師了解學生進度,因材施教。

點評

palapala  讚成...yeah  發表於 12-10-12 11:15


珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


3#
發表於 12-10-12 09:56 |只看該作者

回覆:tvokok 的帖子

如果功課可以安排喺校內完成,贊成



點評

maxisau    發表於 12-10-12 15:55
onehundred    發表於 12-10-12 13:41
jena2468    發表於 12-10-12 13:35
ian723  係就好啦  發表於 12-10-12 09:57


大宅

積分: 4948


4#
發表於 12-10-12 09:57 |只看該作者

回覆:null

贊成



子爵府

積分: 14092


5#
發表於 12-10-12 10:01 |只看該作者
agree


男爵府

積分: 6393


6#
發表於 12-10-12 10:02 |只看該作者
唔buy呀, 做功課除o左可以consolidate d知識, 又可以訓練到小朋友一d要做功課的責任...唔buy好多功課令到小朋友返學好stress, 但少少都要做下...唔想咁hea...
第時大過o左唔知點好...


公爵府

積分: 29215


7#
發表於 12-10-12 10:03 |只看該作者
我都想無功課,返工返黎仲要對功課,
生性就話做好等你改,
唔生性番黎仲要督佢做功課,

點評

palapala  係囉..係囉...攪到我地D家長.長期OOOOT  發表於 12-10-12 11:16
mamaYoYo  agree  發表於 12-10-12 10:46


珊瑚宮

積分: 100499

2024年龍年勳章 牛年勳章


8#
發表於 12-10-12 10:07 |只看該作者
係咪去到大學都無先? 係就好了...


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


9#
發表於 12-10-12 10:08 |只看該作者
又唔可以完全無既.. 要少少囉.. 但要杜絕抄寫!!


子爵府

積分: 14680


10#
發表於 12-10-12 10:10 |只看該作者
本帖最後由 yau_grace 於 12-10-12 10:36 編輯

其實, 零功課的話, 啲家長咪又會買返一大堆補充比小朋友做?!

點評

meow~meow    發表於 12-10-12 10:34
twc729   唔係就去上多2個補習班   發表於 12-10-12 10:17


侯爵府

積分: 24598


11#
發表於 12-10-12 10:13 |只看該作者
回覆 tvokok 的帖子

我都唔係好贊成完全冇功課喎
當然太多唔好
但點都要俾小朋友少少壓力同承担


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


12#
發表於 12-10-12 10:14 |只看該作者
只要可以係學校完成所有功課就得。

點評

palapala  係囉  發表於 12-10-12 11:17
Kuri  同意  發表於 12-10-12 11:05


伯爵府

積分: 16603

玩具勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-12 10:17 |只看該作者
係就好啦,最近亜囝學校先收左四佰幾蚊買左8本補充,真係做都有排做.


男爵府

積分: 8580

畀面勳章


14#
發表於 12-10-12 10:19 |只看該作者
我覺得完全冇又唔好, 少少咁囉, 其實有時做功課係可以幫學生RECALL返果日學過嘅野架, 但我唔讚成比好多功課囉! 凡事都係, 適可而止!


大宅

積分: 4870


15#
發表於 12-10-12 10:23 |只看該作者
佢個概念係咪類似放工唔好帶野返屋企做咁呢?

其實依家d細路要返全日,返屋企仲要做功課,有d學校,功課多到呢,辛苦過大人返工,直頭係似放咗工仲要OT,仲未計果d補習呀、興趣班咁呢。

不過,我認為,唔做功課唔適合所有細路,點解唔可以有彈性地保留有不同的選擇,點解要一刀切,要全部做或唔做功課,可能有人的學習係需要做d功課至係有效學習呢。
點解要全部細路返全日,可能有家長喜歡親自照顧細路呢,可能有細路唔夠精神應付返全日而又要做功課,至少初小生,而家庭又可以配合,可以考慮返半日...

太長氣啦!呢個課題夠我洋洋千字,我的觀點仲未講完,下柵千字吧!

優秀的政治家必須是個令別人相信他有誠信的大說謊者。
麥基亞維里


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-10-12 10:26 |只看該作者

回覆:法國教改倡零功課 港家長「唔buy」?

贊成!

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


男爵府

積分: 8514

好媽媽勳章


17#
發表於 12-10-12 10:26 |只看該作者
如果要冇, 就要所有學校一齊冇, 否則到最後又係還原基本步...有幾多間學校到而家仲可以做到求學不是求分數...


男爵府

積分: 6393


18#
發表於 12-10-12 10:31 |只看該作者
回覆 k_lego 的帖子

我覺得如果係幼稚園&小學生的話..
抄寫都好重要wor...
如果唔係會唔識寫字ga..


大宅

積分: 3363


19#
發表於 12-10-12 10:31 |只看該作者

引用:又唔可以完全無既..+要少少囉..+但要杜絕抄

原帖由 k_lego 於 12-10-12 發表
又唔可以完全無既.. 要少少囉.. 但要杜絕抄寫!!
點解嘅?如果冇炒寫,咪會好多字都唔記得點寫囉?

點評

annaanna  學校唔叫抄,你可以自己抄O架﹗  發表於 12-10-12 10:35


大宅

積分: 3363


20#
發表於 12-10-12 10:33 |只看該作者

引用:回覆+k_lego+的帖子 我覺得如果係幼稚園&

原帖由 kooliestgirl 於 12-10-12 發表
回覆 k_lego 的帖子

我覺得如果係幼稚園&小學生的話..
係啦,我細個讀書時,都係揾張紙係咁寫睇內容,先入到腦架啵…


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo