在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   3


公爵府

積分: 29459

畀面勳章


1#
發表於 12-10-13 09:40 |只看該作者
因為文職唔可以著causal wear, 我只你著平底腳,有嘖止汗劑,同有著船襪,但腳汗都好多,船襪都會濕, 自已都聞到陣味

大家有冇好方法


男爵府

積分: 5059

2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章


2#
發表於 12-10-13 09:48 |只看該作者
我都想知點消除腳汗啊...


男爵府

積分: 8754


3#
發表於 12-10-13 12:37 |只看該作者
same here
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


大宅

積分: 3853


4#
發表於 12-10-13 13:30 |只看該作者

回覆:各位在職JM有沒有腳汗煩惱

我都係。。。。所以唔會著涼鞋返工。。。。



公爵府

積分: 29459

畀面勳章


5#
發表於 12-10-13 15:14 |只看該作者
我連鞋都唔敢除, 驚同事聞到陣味


禁止訪問

積分: 3370


6#
發表於 12-10-13 21:05 |只看該作者

引用:因為文職唔可以著causal+wear,+我只你著平

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1215


7#
發表於 12-10-13 21:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Debbie媽+於+12-10-13+發表因

原帖由 dopey627 於 12-10-13 發表
我之前都有腳汗同腳臭,一放工個c6一定迫我去洗腳!不過之後用左隻叫QB既止汗膏就冇晒味啦,腳汗都 ...
有冇果隻止汗劑既相呀?邊度有得賣呢?可否pm我?thx




禁止訪問

積分: 3370


8#
發表於 12-10-13 22:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dopey627+於+12-10-13+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3370


9#
發表於 12-10-13 22:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dopey627+於+12-10-13+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1763


10#
發表於 12-10-13 22:41 |只看該作者

回覆:各位在職JM有沒有腳汗煩惱?

不要cheap 鞋,著爽健!我之前有臭腳,著爽健,透氣,唔著袜都唔臭




大宅

積分: 1885

畀面勳章


11#
發表於 12-10-13 22:50 |只看該作者

引用:不要cheap+鞋,著爽健!我之前有臭腳,著爽

原帖由 Moonus 於 12-10-13 發表
不要cheap 鞋,著爽健!我之前有臭腳,著爽健,透氣,唔著袜都唔臭



...
我都有呢個問題頭疼!

不過爽健無咩鞋款適合




公爵府

積分: 29459

畀面勳章


12#
發表於 12-10-14 07:52 |只看該作者
dopey627 發表於 12-10-13 22:28
我係元朗既藥房買架,好似叫康美,係好到底麵家格離!
係咪好似萬O都有得賣


禁止訪問

積分: 3370


13#
發表於 12-10-14 08:39 |只看該作者

引用:Quote:dopey627+發表於+12-10-13+22:28+我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24173


14#
發表於 12-10-14 10:57 |只看該作者
我都好勁....著爽健...我已經日日著,不過我吾得..都好勁


公爵府

積分: 29459

畀面勳章


15#
發表於 12-10-14 12:09 |只看該作者
榮盛 發表於 12-10-14 10:57
我都好勁....著爽健...我已經日日著,不過我吾得..都好勁
你會唔會焗到有味?

點評

榮盛  i dont know,but have to all day over15hrs  發表於 12-10-14 20:52


大宅

積分: 1215


16#
發表於 12-10-18 15:56 |只看該作者

回覆:dopey627 的帖子

Thx~要立即去買先




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo