自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23064


1#
發表於 12-10-16 20:35 |只看該作者
請問係咪唔可以再跑步?? 跑慣咗冇得跑好唔慣, 可以做到咩令到佢唔痛

點評

kuku1125  急部行都ok  發表於 12-10-16 23:26


子爵府

積分: 12138


2#
發表於 12-10-16 20:38 |只看該作者

回覆:跑步膝頭痛

Rest, train up muscle to protect your joints




侯爵府

積分: 23064


3#
發表於 12-10-16 20:40 |只看該作者
陳美嬌 發表於 12-10-16 20:38
Rest, train up muscle to protect your joints

can you tell me how to train up muscle and how long do I have to take rest?


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-16 22:25 |只看該作者
膝頭痛是不應跑步的 (兩個骨医同我講!)
以我而言, 只適合swimming!


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-10-16 22:32 |只看該作者

回覆:跑步膝頭痛

痛就唔好跑,急步行都好ok。

不知所謂的乙陸!!!


子爵府

積分: 13332


6#
發表於 12-10-16 22:38 |只看該作者

回覆:跑步膝頭痛

我個骨醫都叫我唔好跑,佢話依家未痛,係未發出黎!最好係游水!




侯爵府

積分: 23064


7#
發表於 12-10-16 22:49 |只看該作者
游水好麻煩要帶好多嘢, 跑步方便好多


子爵府

積分: 11264


8#
發表於 12-10-16 23:02 |只看該作者
jllulu 發表於 12-10-16 22:49
游水好麻煩要帶好多嘢, 跑步方便好多
無計架喎~~游水對關節最好,
我游咗一個月, 膝痛改善了很多!!
:wave:  :wave:


子爵府

積分: 10167


9#
發表於 12-10-16 23:48 |只看該作者
有可能係膝蓋發炎或軟組織勞損...不如睇醫生問吓乜事仲好啦。

跑步係好健康,但唔係人人適合,始終令下肢關節承受頗大的壓力。


珍珠宮

積分: 42830


10#
發表於 12-10-16 23:50 |只看該作者
jllulu 發表於 12-10-16 20:35
請問係咪唔可以再跑步?? 跑慣咗冇得跑好唔慣, 可以做到咩令到佢唔痛
...
最好不要再跑了!
急步行都可以!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo