0
- 線上時間
- 235 小時
- 最後登錄
- 26-6-4
- 國民生產力
- 72
- 附加生產力
- 4091
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-7
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 1491
- 主題
- 215
- 精華
- 0
- 積分
- 5654
- UID
- 56535
男爵府
積分: 5654
近排有冇人去過?
- 線上時間
- 1 小時
- 最後登錄
- 18-3-22
- 國民生產力
- 16
- 附加生產力
- 205
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-12-29
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 134
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 355
- UID
- 571809
複式洋房
積分: 355
本帖最後由 benusa 於 12-10-17 19:48 編輯
我上星期六去過。有啲halloween的裝飾,食物應該跟平時差不多。我們四個人,三個人夾錢請生日的朋友,連埋訂多左一個蛋糕,每人三百幾

我係棨棨既姑姐姐
- 線上時間
- 235 小時
- 最後登錄
- 26-6-4
- 國民生產力
- 72
- 附加生產力
- 4091
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-7
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 1491
- 主題
- 215
- 精華
- 0
- 積分
- 5654
- UID
- 56535
男爵府
積分: 5654
引用:+本帖最後由+benusa+於+12-10-17+19:48+編
原帖由 benusa 於 12-10-17 發表
本帖最後由 benusa 於 12-10-17 19:48 編輯
我上星期六去過。有啲halloween的裝飾,食物應該跟平時差不 ...
有冇魚生?可以同米奇拍照 & 有帽送
多人?
- 線上時間
- 1 小時
- 最後登錄
- 18-3-22
- 國民生產力
- 16
- 附加生產力
- 205
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-12-29
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 134
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 355
- UID
- 571809
複式洋房
積分: 355
本帖最後由 benusa 於 12-10-18 18:55 編輯
回覆 ihpekkleduck 的帖子
訂位時問過公眾假期&星期日chef mickey會出來影相。
平時不會有。但我去的那天看到黑白頭髮果個壞女人
朋友生日,有個小紙袋,裏面有張卡,有chef簽名、有生日帽同生日襟章。戴住個襟章,係樂園裏面會有工作人員同你講生日快樂同派貼紙
食物方面,有刺身、壽司但選擇唔多。有青口、蝦、煙三文魚

我係棨棨既姑姐姐
回覆 ihpekkleduck 的帖子
我早兩星期日表弟仔生日去咗食, 有魚生, 不過唔多選擇, 好似得三種定四種, 因為真係一D都唔吸引, 所以無乜印象.除咗青口、蝦、煙三文魚外仲有蟹. 主要較多熟食同甜品, 仲有朱古力噴泉同軟雪糕機(雲呢拿味).
鮮榨橙汁同番石榴汁飲任, 另包一杯餐茶.
嗰日有米奇、美妮、高飛同布魯托四圍行同你映相.
雖然食物種類唔多, 但都OK好味, 以主題餐廳嚟講算係咁, 起碼唔會貴夾唔好食先 ^^"
- 線上時間
- 606 小時
- 最後登錄
- 22-5-21
- 國民生產力
- 294
- 附加生產力
- 2212
- 貢獻生產力
- 5
- 註冊時間
- 05-9-26
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 1240
- 主題
- 132
- 精華
- 0
- 積分
- 3751
- UID
- 58626
大宅
積分: 3751
回覆:benusa 的帖子
可否只食lunch,唔入場玩?
- 線上時間
- 376 小時
- 最後登錄
- 26-6-23
- 國民生產力
- 115
- 附加生產力
- 78340
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-4-14
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 95756
- 主題
- 294
- 精華
- 0
- 積分
- 174211
- UID
- 79971
琥珀宮
積分: 174211
引用:可否只食lunch,唔入場玩?
原帖由 tongtracy 於 12-10-22 發表
可否只食lunch,唔入場玩?
可以,呢間餐廳係酒店入面架
- 線上時間
- 235 小時
- 最後登錄
- 26-6-4
- 國民生產力
- 72
- 附加生產力
- 4091
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-7
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 1491
- 主題
- 215
- 精華
- 0
- 積分
- 5654
- UID
- 56535
男爵府
積分: 5654
回覆:redelmo 的帖子
昨午食完了 ,大致都OK, 甜品多,有魚生,但點解個軟雪糕變左雪條,仲要係牛奶公司,失望!
-
討論區
- 懷 孕
- 初 生
- 嬰 兒
- 幼 兒
- 小 孩
- 少 年