烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 6809


1#
發表於 12-10-21 21:20 |只看該作者
我想試下整魚肉燒賣或者魚旦, 用咩魚會好d呢?


男爵府

積分: 6809


2#
發表於 12-10-21 22:21 |只看該作者
請問有無人知呀?


男爵府

積分: 6809


3#
發表於 12-10-26 17:10 |只看該作者
請問有冇人成功整過好食GE魚肉燒賣?


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-10-26 17:20 |只看該作者

回覆:究竟打魚旦係用咩魚GA

我都想知,我依邊得雪魚賣



女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


男爵府

積分: 9608


5#
發表於 12-10-26 18:25 |只看該作者

引用:我想試下整魚肉燒賣或者魚旦,+用咩魚會好d

原帖由 salau 於 12-10-21 發表
我想試下整魚肉燒賣或者魚旦, 用咩魚會好d呢?
我媽媽整魚蛋用門鱔魚!好正好好味


大宅

積分: 1966


6#
發表於 12-10-26 18:43 |只看該作者
馬鮫魚。


男爵府

積分: 6809


7#
發表於 12-10-27 11:54 |只看該作者
回覆 YM5366 的帖子

請問邊度有得買呀?


男爵府

積分: 6809


8#
發表於 12-10-27 11:54 |只看該作者
回覆 carol49 的帖子

請問邊度有得買呀?


男爵府

積分: 9608


9#
發表於 12-10-27 16:34 |只看該作者

引用:回覆+YM5366+的帖子 請問邊度有得買呀?

原帖由 salau 於 12-10-27 發表
回覆 YM5366 的帖子

請問邊度有得買呀?
街市!


男爵府

積分: 6809


10#
發表於 12-10-27 19:37 |只看該作者
我唔知門鱔魚係咩樣,有冇相可以睇下?或者可唔可以話我知係街市淡水魚檔定咸水魚檔搵呀?


侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


11#
發表於 12-10-28 04:34 |只看該作者

回覆:究竟打魚旦係用咩魚GA

我朋友用鮫魚,好彈牙


伯爵府

積分: 16229


12#
發表於 12-10-28 12:21 |只看該作者

引用:我唔知門鱔魚係咩樣,有冇相可以睇下?或者

原帖由 salau 於 12-10-27 發表
我唔知門鱔魚係咩樣,有冇相可以睇下?或者可唔可以話我知係街市淡水魚檔定咸水魚檔搵呀?
...
這兩款都係鹹水魚...我屋企人以前係上水人...通常我見阿麻以前係用..鮫魚打魚旦......其門鱔都可以..邊種新鮮就用邊種魚打上面圖係“門鱔“下面係“馬鮫“魚....
1351397757910.jpg


男爵府

積分: 6809


13#
發表於 12-10-28 22:47 |只看該作者
回覆 may220033 的帖子

好多謝你俾D相我睇! 咁樣會容易找
想問埋你屋企人多數用咩調味料整好食D呢?


男爵府

積分: 6809


14#
發表於 12-10-28 22:55 |只看該作者
回覆 wahhwahh 的帖子

請問你講GE鮫魚等唔等於馬鮫魚? 另外, 你介唔介意幫我問下你朋友通常要撻幾耐, 或者撻成咩樣先知會係彈牙呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo