烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 36128

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


1#
發表於 12-10-29 16:17 |只看該作者
本帖最後由 kaheiboy 於 12-10-31 14:28 編輯

係咪要浸凍水然後切細之後水滾落,煲成個鐘仲係一塊



男爵府

積分: 7490


2#
發表於 12-10-29 16:32 |只看該作者
你係邊度買架? 我試過係百X買係煲唔爛嘅,但係雜貨舖買,好快就爛!


男爵府

積分: 5780

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-10-29 16:39 |只看該作者
禾隔住膠袋揸碎佢凍水落,喺滾同未滾之間搞下佢,好快溶曬


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-29 17:13 |只看該作者
回覆 kaheiboy 的帖子

我會一半凍水落,一半最後15分鐘先落,都一樣會溶, 應該係你買的產品唔得,去雜貨店買啦, 平過超市

一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


子爵府

積分: 13627

玩具勳章 睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-29 17:26 |只看該作者

回覆:腐竹煲吾溶

我鍾意深水埗樹記

點評

andyman  排長龍喎mouth:  發表於 12-10-29 17:34


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


6#
發表於 12-10-29 18:05 |只看該作者
kaheiboy 發表於 12-10-29 16:17
係咪要浸凍水然後切細之後水滾落,煲成個鐘仲係一塊
你個D腐竹添加咗化學物,所以先唔溶


珍珠宮

積分: 36128

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


7#
發表於 12-10-29 18:56 |只看該作者

回覆:andyman 的帖子

我已經去雜貨店買,個樣好靚又有光澤,估吾到



伯爵府

積分: 19193


8#
發表於 12-10-29 19:00 |只看該作者

回覆:腐竹煲吾溶

我都係特鐘去樹記買!




瑪瑙宮

積分: 143989

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-10-29 19:07 |只看該作者
你有無落之前meet碎佢或你買啲腐竹唔靚, 就煲唔溶深水涉嗰間, 真係勁正, 枝竹都好好味!


子爵府

積分: 10829


10#
發表於 12-10-29 19:13 |只看該作者

回覆:腐竹煲吾溶

係呀樹記煲出嘅特別香濃,試過就會知有分別




別墅

積分: 830


11#
發表於 12-10-29 20:49 |只看該作者

回覆:腐竹煲吾溶

腐竹靚凍熱水落都會溶





Birth 3.88kg > 5.17kg > 6.15kg > 7.25kg


別墅

積分: 728


12#
發表於 12-10-29 21:35 |只看該作者

回覆:腐竹煲吾溶

我買樹記都唔溶,之前會溶架,唔知關唔關我凍水落呢?


別墅

積分: 728


13#
發表於 12-10-29 21:36 |只看該作者

回覆:腐竹煲吾溶

講錯,係熱水落

點評

andyman  唔關事喎, 係品質問題,我凍水同熱水落都會溶。  發表於 12-10-29 22:33


大宅

積分: 4503


14#
發表於 12-10-29 22:09 |只看該作者

回覆:腐竹煲吾溶

吾靓就吾溶


男爵府

積分: 9962

BK Milk勳章


15#
發表於 12-10-29 22:16 |只看該作者

回覆:腐竹煲吾溶

我係樹記買,好快溶晒




男爵府

積分: 5830


16#
發表於 12-10-29 22:35 |只看該作者

回覆:腐竹煲吾溶

係咪落左糖, 我媽話落左糖d腐竹就煲唔爛!



我的家有個馬桶, 馬桶裡有隻馬騮


大宅

積分: 4667


17#
發表於 12-10-29 22:40 |只看該作者
我會用水浸軟才煲


男爵府

積分: 7715


18#
發表於 12-10-29 23:06 |只看該作者

回覆:腐竹煲吾溶

我凍水落,未試過唔溶喎


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo