烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4169


1#
發表於 12-10-29 17:26 |只看該作者
練奶克力架!
唔知大家有無食過呢?
myphoto.jpg



點評

wongjoetabo    發表於 12-11-1 01:05


大宅

積分: 3197


2#
發表於 12-10-29 17:29 |只看該作者
有, 但好奈無食


翡翠宮

積分: 83262

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 12-10-29 17:33 |只看該作者
回覆 debby501 的帖子

細個邊有咁富貴呀, 我呢啲窮人,砂糖溝滾水浸咋
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


大宅

積分: 4310


4#
發表於 12-10-29 17:38 |只看該作者
本帖最後由 j123tse 於 12-10-29 17:38 編輯

我細個個時都有食過, 但真係好耐無食過啦~

][url=http://www.magicalkingdoms.com/timers/][/url][img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/362dgj8l777i8f0b.png[/img]


翡翠宮

積分: 94880


5#
發表於 12-10-29 17:45 |只看該作者
果時阿爺用砂糖水浸俾我做下午茶,我覺得唔好食嘅,可能如果用煉奶會好食D


大宅

積分: 4169


6#
發表於 12-10-29 17:47 |只看該作者

回覆:懷舊家中小吃!

我都聽過媽媽講,佢細個係用砂糖水嚟浸




男爵府

積分: 8664

2024年龍年勳章


7#
發表於 12-10-29 17:56 |只看該作者
細個成日食,E+間中都有食


大宅

積分: 2365


8#
發表於 12-10-29 17:58 |只看該作者

回覆:懷舊家中小吃!

我細個阿媽用好立克浸比我地食




彩鑽殿

積分: 718634

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 12-10-29 18:00 |只看該作者

回覆:懷舊家中小吃!






水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-10-29 18:01 |只看該作者

回覆:debby501 的帖子

我未食過!好似唔錯咁



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


大宅

積分: 3769


11#
發表於 12-10-29 18:09 |只看該作者

回覆:debby501 的帖子

我都好鍾意架!但我大佬就




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-10-29 19:54 |只看該作者

回覆:懷舊家中小吃!






大宅

積分: 2853


13#
發表於 12-10-29 20:21 |只看該作者

引用:回覆+debby501+的帖子 細個邊有咁富貴呀,+

原帖由 andyman 於 12-10-29 發表
回覆 debby501 的帖子

細個邊有咁富貴呀, 我呢啲窮人,砂糖溝滾水浸咋
我記得係落麵包添咋




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


14#
發表於 12-10-29 20:27 |只看該作者
debby501 發表於 12-10-29 17:26
練奶克力架!
唔知大家有無食過呢?
麥芽糖克力架就食過


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-10-29 20:46 |只看該作者
...有,成日食..好味.....E+ 都有開俾阿女食...有時用芝麻餅....
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 4017


16#
發表於 12-10-29 20:54 |只看該作者

回覆:懷舊家中小吃!

有食但係而家既克力架無咁好食




子爵府

積分: 11222


17#
發表於 12-10-29 21:07 |只看該作者


男爵府

積分: 6150


18#
發表於 12-10-29 21:27 |只看該作者

回覆:懷舊家中小吃!

我未食過呀,點整架?


子爵府

積分: 10168


19#
發表於 12-10-29 21:33 |只看該作者
都係我兒時的美食!


大宅

積分: 4139

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 12-10-29 21:37 |只看該作者

回覆:懷舊家中小吃!

咁啱嘅⋯我今朝先食完⋯haha!
不過我鍾意浸到淋晒至食⋯




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo