烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5622

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-11-3 22:50 |只看該作者
下面推上去個D活動模, 係咪唔可以用來整免焗芝士餅架? 我見人地通常用鐵圈. 但又見唔到吉之島有得買喎. 係咪要去烘焙店買呢?


伯爵府

積分: 19621


2#
發表於 12-11-4 13:51 |只看該作者

回覆:活動蛋糕鐵模

係,鋼模通常喺烘焙店買




大宅

積分: 4977


3#
發表於 12-11-4 14:00 |只看該作者

回覆:活動蛋糕鐵模

可以整免焗芝士餅架。鐵圈我就多數要黎整慕絲




男爵府

積分: 5622

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-11-4 14:13 |只看該作者

引用:可以整免焗芝士餅架。鐵圈我就多數要黎整慕

原帖由 yoby328 於 12-11-04 發表
可以整免焗芝士餅架。鐵圈我就多數要黎整慕絲
係呀,雪完難唔難出模架? 有冇咩技巧?





大宅

積分: 4934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-11-4 15:44 |只看該作者

回覆:活動蛋糕鐵模

我都係用下面推上嗰d嚟整凍餅架,都好易起架,用個玻璃杯放下面頂上就得啦




大宅

積分: 4934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-11-4 15:45 |只看該作者

回覆:活動蛋糕鐵模

我都係用下面推上嗰d嚟整凍餅架,都好易起架,用個玻璃杯放下面頂上就得啦




大宅

積分: 4934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-11-4 15:47 |只看該作者

引用:我都係用下面推上嗰d嚟整凍餅架,都好易起

原帖由 魚肉 於 12-11-04 發表
我都係用下面推上嗰d嚟整凍餅架,都好易起架,用個玻璃杯放下面頂上就得啦



...
仲有,先用熱毛巾圍一下個模會易d




男爵府

積分: 5622

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-11-4 16:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+魚肉+於+12-11-04+發表我都係

原帖由 魚肉 於 12-11-04 發表
仲有,先用熱毛巾圍一下個模會易d
Tks等我得閒試下整先。




大宅

積分: 4977


9#
發表於 12-11-4 16:55 |只看該作者
魚肉 發表於 12-11-4 15:47
仲有,先用熱毛巾圍一下個模會易d
我都係差唔多原理,用熱風筒吹一吹個圍邊就好易脱模^^

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo