興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 878


1#
發表於 12-11-13 12:57 |只看該作者
乜原來Samsung Galaxy Note II 4G lte,係無收音機架!嘩!真係好彩睇真D先買,因為我唔再用Iphone 嘅原因就係為咗要有收音機,如果買咗先發覺就慘喇真係一額汗,而家可以平D買Note II 3G 算了。 




大宅

積分: 3836


2#
發表於 12-11-13 13:23 |只看該作者

引用:乜原來Samsung+Galaxy+Note+II+4G+lte,係

原帖由 y_umh 於 12-11-13 發表
乜原來Samsung Galaxy Note II 4G lte,係無收音機架!嘩!真係好彩睇真D先買,因為我唔再用Iphone 嘅原因 ...
是喔,但有不少電台apps補完,我plan包4g所以選lte ,我老公合約有排又冇得轉4g所以買3g


珍珠宮

積分: 33010

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-11-13 13:31 |只看該作者
回覆 y_umh 的帖子

用app 聽都係唔慣, 轉去另一個台, 又要轉 app.
同埋我都係鐘意聽 沙沙聲, 好過冇晒聲, 拎部機出黎睇....(攪錯, 又 loading......)
阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo