自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13981


1#
發表於 12-11-20 00:20 |只看該作者
$4xx個張,之前見個post有講....係hsbc個網搵唔返




子爵府

積分: 11894


2#
發表於 12-11-20 10:39 |只看該作者
我今朝都正打算換, 點知已經無左!


別墅

積分: 621


3#
發表於 12-11-20 10:45 |只看該作者

回覆:請問HSBC張電子被係咪換哂喇?

你想要單人定雙人,我換多左張單人,剛取貨,想出讓。




禁止訪問

積分: 4312


4#
發表於 12-11-20 11:25 |只看該作者

回覆:chuichuima 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15543


5#
發表於 12-11-20 11:44 |只看該作者
10月尾上網申請,
等咗一個星期已收到換領信, 心諗hsbc 都幾有效率喎,
點知睇真d封信寫住要12月4日先有得攞,
打電話去問, 佢地話宜家冇貨, 所以要等




正義或會遲來但不會缺席


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 12-11-20 11:54 |只看該作者
係喎無左.


子爵府

積分: 13981


7#
發表於 12-11-20 12:31 |只看該作者

引用:你想要單人定雙人,我換多左張單人,剛取貨

原帖由 chuichuima 於 12-11-20 發表
你想要單人定雙人,我換多左張單人,剛取貨,想出讓。
我要雙人呀,不過都唔該哂你




複式洋房

積分: 246


8#
發表於 12-11-20 12:44 |只看該作者

回覆:chuichuima 的帖子

請問張單人幾錢?




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 12-11-20 12:52 |只看該作者
我換左張羽絨好抵呀! 大家可以睇吓


珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-11-20 12:55 |只看該作者
好搶手


珍珠宮

積分: 37478

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 12-11-20 12:59 |只看該作者
本帖最後由 funbabyhk 於 12-11-20 13:03 編輯
fumi 發表於 12-11-20 12:31
我要雙人呀,不過都唔該哂你

我仲見到 bor ? oh.... click 入去, 無得加入購物籃. (可能無貨)


男爵府

積分: 5421


12#
發表於 12-11-20 14:00 |只看該作者
try later, last year also disappeared a while and back again. may be not enough stock.


子爵府

積分: 13981


13#
發表於 12-11-20 14:57 |只看該作者

引用:try+later,+last+year+also+disappeared+a+

原帖由 stellaping 於 12-11-20 發表
try later, last year also disappeared a while and back again. may be not enough stock.
好啦,惟有keep住check




大宅

積分: 1684


14#
發表於 12-11-20 15:29 |只看該作者

引用:你想要單人定雙人,我換多左張單人,剛取貨

原帖由 chuichuima 於 12-11-20 發表
你想要單人定雙人,我換多左張單人,剛取貨,想出讓。
我想要單人嘅,幾錢阿?




男爵府

積分: 5471


15#
發表於 12-11-20 17:05 |只看該作者
bebepopo 發表於 12-11-20 11:44
10月尾上網申請,
等咗一個星期已收到換領信, 心諗hsbc 都幾有效率喎,
點知睇真d封信寫住要12月4日先有得 ...
係咩?我又係10月尾申訂~收到信可以即時拎
我尋日去拎左1張雙人1張單人!!


伯爵府

積分: 15543


16#
發表於 12-11-20 17:39 |只看該作者
smileemily 發表於 12-11-20 17:05
係咩?我又係10月尾申訂~收到信可以即時拎
我尋日去拎左1張雙人1張單人!!

咁離奇?
我啱啱再打去問,
個電話錄音話單人同雙人都冇貨,
唯有等
正義或會遲來但不會缺席


男爵府

積分: 5471


17#
發表於 12-11-20 17:49 |只看該作者
bebepopo 發表於 12-11-20 17:39
咁離奇?
我啱啱再打去問,
個電話錄音話單人同雙人都冇貨,
唔係嘛....我尋日11:45打去, 個電話錄音係 : 今日貨源充足
所以我下午先去拎咋!!


伯爵府

積分: 15543


18#
發表於 12-11-20 17:53 |只看該作者
我諗佢應該仲有少量現貨,
預留俾2, 3個月前已出信但仲未去換領中心攞貨果d人,
因為有d人會直接上去而唔會預先打電話check stock,
為免令人白走一轉, 佢會响電話講話冇貨, 等D人唔好上去,
但其實仲有少量貨俾現場換.

我住得遠, 唔博啦.....
正義或會遲來但不會缺席


伯爵府

積分: 15543


19#
發表於 12-11-20 17:55 |只看該作者
smileemily 發表於 12-11-20 17:49
唔係嘛....我尋日11:45打去, 個電話錄音係 : 今日貨源充足
所以我下午先去拎咋!!
...

我打 21129733 喎, 啱啱打去,話冇貨,
又一靈異事件
正義或會遲來但不會缺席


水晶宮

積分: 56934


20#
發表於 12-11-20 17:58 |只看該作者
好抵!! 換了一雙 一單. 如果無換我會後悔.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo