2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 563


1#
發表於 12-12-4 14:34 |只看該作者
好悶....我放左一星期假了...之前多d覆診~都忙少少..而家冇咩野做...老公又未放假..想出街但係又搭唔到遠車...好悶呀...
你地點過呢?
而家至37周..


複式洋房

積分: 419


2#
發表於 12-12-4 14:53 |只看該作者
日日系屋企等生!好悶呢


子爵府

積分: 12369


3#
發表於 12-12-4 15:02 |只看該作者

回覆:各位放緊產假的媽媽~平時會做咩?

日日煲劇



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 1831


4#
發表於 12-12-4 15:05 |只看該作者

回覆 回覆:ginny00001的帖子

頭二天,不停咁諗bb幾時出黎,衣家唔諗了,係咁打機。





大宅

積分: 1831


5#
發表於 12-12-4 15:05 |只看該作者

回覆 回覆:ginny00001的帖子

頭二天,不停咁諗bb幾時出黎,衣家唔諗了,係咁打機。




大宅

積分: 1831


6#
發表於 12-12-4 15:14 |只看該作者

回覆 回覆:box2s的帖子

我都37週了




大宅

積分: 4015


7#
發表於 12-12-4 15:48 |只看該作者

回覆:各位放緊產假的媽媽~平時會做咩?

出街搵朋友食lunch,做瑜珈,執bb野,我都放緊第3個星期,明天預產期都未有動靜




大宅

積分: 1698


8#
發表於 12-12-4 16:04 |只看該作者

回覆:各位放緊產假的媽媽~平時會做咩?

無聊到係屋企做DIY玩具比BB用左兩日整音樂搖鈴(雖然手工麻麻)而家整玩具搖鈴,仲有個餵奶枕等緊我
myphoto.jpg




大宅

積分: 1698


9#
發表於 12-12-4 16:05 |只看該作者

回覆:各位放緊產假的媽媽~平時會做咩?

有排玩
myphoto.jpg




別墅

積分: 822


10#
發表於 12-12-4 16:15 |只看該作者

引用:有排玩+ +

原帖由 niki-taki 於 12-12-04 發表
有排玩
邊度買材料㗎?我都想整呀!




大宅

積分: 1698


11#
發表於 12-12-4 16:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+niki-taki+於+12-12-04+發表

原帖由 elsahello 於 12-12-04 發表
邊度買材料㗎?我都想整呀!
我係淘寶買架




大宅

積分: 3012

BK Milk勳章


12#
發表於 12-12-4 17:00 |只看該作者
我今天第一天, 整天睡覺


別墅

積分: 563


13#
發表於 12-12-4 17:46 |只看該作者
嘩~我都要去淘返個黎整O下先~!


大宅

積分: 3173


14#
發表於 12-12-4 18:04 |只看該作者

回覆:各位放緊產假的媽媽~平時會做咩?

我36週咋,日日煮lunch同dinner俾c6食,瞓下晏覺同織下野俾阿女!而家織緊披肩仔
myphoto.jpg




大宅

積分: 1889


15#
發表於 12-12-4 18:55 |只看該作者

回覆:ginny00001 的帖子

約朋友食飯,自己一條友去睇戲, 試下不同酒店的high tea, 睇書,曰日散步一個鐘 ...... 其實都幾enjoy 咁嘅生活


禁止訪問

積分: 2562


16#
發表於 12-12-4 19:28 |只看該作者

引用:出街搵朋友食lunch,做瑜珈,執bb野,我都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1831


17#
發表於 12-12-4 19:31 |只看該作者

引用:無聊到係屋企做DIY玩具比BB用左兩日整音樂

原帖由 niki-taki 於 12-12-04 發表
無聊到係屋企做DIY玩具比BB用左兩日整音樂搖鈴(雖然手工麻麻)而家整玩具搖鈴,仲有個餵奶枕等緊 ...
好勁啊




大宅

積分: 2642


18#
發表於 12-12-4 22:20 |只看該作者
執屋,洗BB衫,放左差不多兩星期,都開始悶了。。


男爵府

積分: 5681

畀面勳章


19#
發表於 12-12-4 23:42 |只看該作者

引用:我36週咋,日日煮lunch同dinner俾c6食,瞓

原帖由 SwanL 於 12-12-04 發表
我36週咋,日日煮lunch同dinner俾c6食,瞓下晏覺同織下野俾阿女!而家織緊披肩仔




...
好靚!
我都整左手作仔。
另外就係打機同陪下大囡
myphoto.jpg




大宅

積分: 4015


20#
發表於 12-12-5 10:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+karen_520+於+12-12-04+發表

原帖由 phycc 於 12-12-04 發表
我同你一樣放緊第三個星期產假,下星期五開刀,平日就湊大仔同煲劇都仲算充實



...
你都好,有個期等見bb,我無了期咁等,催生都未有期。。。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo