自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5032


1#
發表於 12-12-6 11:22 |只看該作者
工人姐姐話出年七月尾完左約要返印尼一個月, 佢問我想佢放七月定十月, 十月就撞正個女啱啱返 N 班, 仲要係 pm. 我同老公都要返工.

1) 我想出年返 N 班前叫姐姐幫個女學戒片同自己食飯, 佢走左冇人幫, 奶奶唔係傳統個隻, 剩係鍾意玩 i phone, 成世冇煮過飯, 如果姐姐放七月即係要奶奶全日 stand by, 我驚佢搞唔掂同 miss 左成個月train 戒片(我阿爸阿媽都要返工)

2) 如果放十月, 啱啱上 N 班, 驚啱啱返學唔適應, 驚個女又病又半夜發惡夢. 平時個女好痴姐姐,覺得姐姐好有安全感, 驚冇左姐姐佢訓唔返著影響返學.

ai...大家唔好鬧我乜都旨意人, 其實我好努力朝朝返工前同放工後都有陪個女, 半夜又有起身睇實, 不過始終係頭一胎又一路有姐姐幫手, 加上出年又要返學唔知點...


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 12-12-6 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 12-12-6 11:26 |只看該作者
放七月, N 班啫, 未戒片咪返學先戒 lor........
你若盛開, 蝴蝶便來!


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-12-6 11:28 |只看該作者
放七月好似好D喎


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


5#
發表於 12-12-6 11:34 |只看該作者
放10月,
返左學唔使咁擔心.


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


6#
發表於 12-12-6 11:36 |只看該作者
放10月, 始終有半日返咗學, 99有時間抖下氣.
到時請鐘點幫手做家務及煮飯, 總之唔駛99辛苦.

如果放7月, 擔心你99對住全日更覺得困身.

反而戒片唔係太大問題, 返學後可能更快搞掂.

至於擔心阿女剛剛開學, 夜晚發惡夢之類...言之尚早, 話唔定佢好enjoy school life, 晚晚發開口夢---笑到出聲呢 而且夜晚你兩公婆都响度, 雖則話小朋友好痴姐姐, 但係姐姐放大假就自然會痴返父母.


伯爵府

積分: 18788


7#
發表於 12-12-6 11:47 |只看該作者
十月
You will never walk alone


伯爵府

積分: 16607


8#
發表於 12-12-6 11:52 |只看該作者
大吉講, 如果小朋友返學病, 是否99都可以攪得掂先? 如果99都係攪唔掂既, 我會揀7月俾姐姐放.....因為返左學, 真係會成日病架.....


翡翠宮

積分: 97287


9#
發表於 12-12-6 11:55 |只看該作者

回覆:出年個女返N 班, 比工人放七月定十月好?

七月啦,未返學易攪啲。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 5032


10#
發表於 12-12-6 12:46 |只看該作者
七月同十月都有 jm 揀...........

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo