跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 56


1#
發表於 06-6-8 17:41 |只看該作者

証件相一問

請問各位媽咪同你的囝囡去邊度影証件相的呢?


大宅

積分: 1306


2#
發表於 06-6-12 13:18 |只看該作者

Re: 証件相一問

我去年曾帶我囡囡去 蘋果沖印 影証件相(荷里活廣場3/F), 証件相有菲林/數碼, 我就CHOOSE數碼,影得不好仲有一,兩次機會再影, 價錢:晒4張 $30, 8張$35; 12張$40, 若要CD相底, 要+$10. 質素OK, 詳情TEL: 21110463


民房

積分: 56


3#
發表於 06-6-13 00:08 |只看該作者

Re: 証件相一問

thank!mug 而家影証件相要咁貴o家


大宅

積分: 1306


4#
發表於 06-6-20 13:55 |只看該作者

Re: 証件相一問

HeHeHaHaBanana,

無法la! 同bb影學生相有相當的難度,好似我囡囡因為怕閃光燈的光, 要多多的鼓勵,讚賞, 要影第11次才成功(數碼).
影學生相應該較平, 12張$30, 若要cd,要+$10.可致電查詢.

HeHeHaHaBanana 寫道:
thank!mug 而家影証件相要咁貴o家


別墅

積分: 790


5#
發表於 06-7-10 20:57 |只看該作者

Re: 証件相一問

我是去家樓下的XXX議員辧事該處
$10 - 12 張

http://bd.lilypie.com/J8HVp8.png

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo