想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1881


1#
發表於 12-12-11 10:56 |只看該作者
之前抽過一次卵之後有OHSS反應,超級辛苦,不過好彩有相熟中醫幫我,但係今年放左2次FET都失敗,已經無得再放,要再抽一次,好擔心呀,但係唔抽又唔得...
點解我地想生BB都咁困難,眼見人地話有就有,有時諗係咪自己有D咩野做得唔好,個天要咁樣罰我呢??


男爵府

積分: 8845


2#
發表於 12-12-12 13:01 |只看該作者
我都有 OHSS .... 抽完食嘢飲水都嘔,最終入咗醫院吊咗幾日鹽水

新鮮胎冇我份,依家全部雪起晒,要等多兩個 cycles 先可以放胎呀!!

如果想要 B ... 千其唔好放棄呀!! 每一次都係機會,只要仲有好旦旦,唔好放棄呀!! 錢冇咗可以再搵過,旦旦老咗就冇用架喇 ...................

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo