自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1409


1#
發表於 12-12-15 18:38 |只看該作者
各位,想問下,我有朋友用開香港寛頻上網,合約至2014年1月。佢打電話去話搬遷,香港寬頻話新屋屋苑太新,無覆蓋!問佢(客戶服務部)點算,佢叫我朋友睇下搵朋友到期果D轉俾佢!如果吾係佢就要俾足一年錢!點算?有無人可以教下點做?


侯爵府

積分: 23780


2#
發表於 12-12-16 13:36 |只看該作者

引用:各位,想問下,我有朋友用開香港寛頻上網,

原帖由 octopus75 於 12-12-15 發表
各位,想問下,我有朋友用開香港寛頻上網,合約至2014年1月。佢打電話去話搬遷,香港寬頻話新屋屋苑太新, ...
5搬米得囉


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo