自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32563


1#
發表於 12-12-15 23:31 |只看該作者
話說今日朝早大約十點 我係觀塘康寧道,有一間惠康,格離果間買粉麵既檔,我一入到去有幾個b6既阿姐就吹我叫野食,果陣我抱緊個女,大姐呀,見到我一袋二袋就咪吹生哂啦!第二我選擇食咩送果陣,有個b6既阿姐就話,啲香港人真係低能㗎,試過冇果種菜就叫果種菜(注意我係冇叫菜既),跟住果個咁既阿姐就話:啲香港人呀,成日話我地啲大陸人黑人憎,佢地一樣冇腦咋,跟住我就話:阿姐你又唔可以咁講呀,唔係個個香港人都係咁㗎,就好似你地啲大陸人咁,都有衰有好啦! 我再補多句:我對上幾代都係香港人呀! 之後臨走佢地仲要好無禮貌咁作嘔,其實講真,我都好奇怪點解果陣我唔出聲鬧佢地,講真丫,大陸人,你地咁中意既就唔好落嚟香港啦!返上你地鄉下種菜啦!或者我地香港人真係唔慣同你地啲大陸人嘈喇,其實我真係憎你地好耐!你地大陸咪大把地方既?點解要落嚟香港同我地啲香港媽咪或者bb 搶呢樣果樣呢?你地有冇覺得羞恥心㗎?不過睇你地都冇㗎啦!

點評

車仔人    發表於 12-12-16 10:32


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


2#
發表於 12-12-15 23:37 |只看該作者

回覆:b6,如果你地咁唔鍾意香港覺得我地香港人好蠢既請滾返大陸去啦!

之後仲有無繼續叫野食?




男爵府

積分: 9546


3#
發表於 12-12-15 23:38 |只看該作者

回覆:b6,如果你地咁唔鍾意香港覺得我地香港人好蠢既請滾返大陸去啦!

死B6 撩交哎:;pppp::;pppp::;pppp::;pppp:以後咪鬼幫襯佢啫:;pppp::;pppp::;pppp::;pppp::;pppp::;pppp:




子爵府

積分: 11350


4#
發表於 12-12-15 23:39 |只看該作者

回覆:b6,如果你地咁唔鍾意香港覺得我地香港人好蠢既請滾返大陸去啦!

對住佢地殺死自己唔少細胞

點評

yukyuk1124    發表於 12-12-15 23:45


男爵府

積分: 5644


5#
發表於 12-12-15 23:42 |只看該作者

回覆:b6,如果你地咁唔鍾意香港覺得我地香港人好蠢既請滾返大陸去啦!

俾我會即刻揾佢哋老板出嚟投訴,但一定唔會繼續喺度食,怕加料

點評

chuchu9999    發表於 12-12-15 23:47


珍珠宮

積分: 32563


6#
發表於 12-12-15 23:42 |只看該作者

引用:之後仲有無繼續叫野食? +

原帖由 muybien 於 12-12-15 發表
之後仲有無繼續叫野食?
係我叫完野食佢地先出聲講


珍珠宮

積分: 32563


7#
發表於 12-12-15 23:43 |只看該作者

回覆:b6,如果你地咁唔鍾意香港覺得我地香港人好蠢既請滾返大陸去啦!

其實以我平時咁巴渣既性格一定嘈,不過可能呢幾日搞搬屋既野都費事彩佢地,當佢地讀得書少囉


大宅

積分: 1541


8#
發表於 12-12-15 23:49 |只看該作者
惠康隔籬間車仔麵(有糯米飯嗰間)定斜路嗰間自稱小食部嗰間先?~查實兩間都麻麻~唔好食又污糟~仲要咁串...叫佢返大陸賣囉~!


侯爵府

積分: 22635

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-12-15 23:52 |只看該作者
sinyeechu 發表於 12-12-15 23:31
話說今日朝早大約十點 我係觀塘康寧道,有一間惠康,格離果間買粉麵既檔,我一入到去有幾個b6既阿姐就吹我 ...
你講出好多香港人既心聲

我都唔明, d B6一日到黑嫌三嫌四, 但係又要無止境咁仆黎香港......


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 12-12-15 23:52 |只看該作者

回覆:b6,如果你地咁唔鍾意香港覺得我地香港人好蠢既請滾返大陸去啦!

開佢名,影低門口⋯傳開去。




瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


11#
發表於 12-12-16 00:00 |只看該作者

回覆:b6,如果你地咁唔鍾意香港覺得我地香港人好蠢既請滾返大陸去啦!

唔好降低自己level陪佢哋無品:;pppp:




別墅

積分: 550


12#
發表於 12-12-16 00:02 |只看該作者

回覆:b6,如果你地咁唔鍾意香港覺得我地香港人好蠢既請滾返大陸去啦!

咁唔滿意香港又死落嚟搵食,叫佢地返歸食蕃薯啦!




伯爵府

積分: 19996


13#
發表於 12-12-16 01:00 |只看該作者

回覆:b6,如果你地咁唔鍾意香港覺得我地香港人好蠢既請滾返大陸去啦!

佢而加喺我地地方喎 仲甘講野
講真吾系佢地我地都吾洗冇左甘多資源
出街又要同佢地逼尼逼去 撞到人有啲又吾say sorry 行街明明開心都比佢地搞到炆 點解大陸大甘多要同我地香港人爭地方


珍珠宮

積分: 47280


14#
發表於 12-12-16 01:03 |只看該作者


大宅

積分: 1845


15#
發表於 12-12-16 01:11 |只看該作者

回覆:sinyeechu 的帖子

叫佢返上去執牛屎,咪黎香港呀!如果唔係香港人幫襯,老闆都冇錢出糧比佢地。




珍珠宮

積分: 32563


16#
發表於 12-12-16 07:39 |只看該作者

引用:惠康隔籬間車仔麵(有糯米飯嗰間)定斜路嗰間

原帖由 samothyckc 於 12-12-15 發表
惠康隔籬間車仔麵(有糯米飯嗰間)定斜路嗰間自稱小食部嗰間先?~查實兩間都麻麻~唔好食又污糟~仲要咁串...叫 ...
有糯米飯果間,講真以後都唔會去幫親,


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 12-12-16 08:24 |只看該作者
唔止內地人,其實好多人都係咁,去到人哋地方就嫌三嫌四,話人呢樣唔好個樣唔好!


珊瑚宮

積分: 118281


18#
發表於 12-12-16 10:28 |只看該作者

引用:話說今日朝早大約十點+我係觀塘康寧道,有

原帖由 sinyeechu 於 12-12-15 發表
話說今日朝早大約十點 我係觀塘康寧道,有一間惠康,格離果間買粉麵既檔,我一入到去有幾個b6既阿姐就吹我 ...
好少幫襯大陸格嘅食店。




珍珠宮

積分: 32563


19#
發表於 12-12-16 13:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sinyeechu+於+12-12-15+發表

原帖由 wonderlulu 於 12-12-16 發表
好少幫襯大陸格嘅食店。
唔好意思,我未入去都唔知佢地係大陸人,講真真係咩人都有,但大陸人我真係恨之入骨囉:;pppp:


男爵府

積分: 6454


20#
發表於 12-12-16 13:35 |只看該作者

回覆:b6,如果你地咁唔鍾意香港覺得我地香港人好蠢既請滾返大陸去啦!

對住d無腦既人講野,真係哂氣嫁!成日覺得自己諗緊野係岩做緊野係正常,面皮厚到成本字典咁!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo