懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 439


1#
發表於 13-1-4 15:33 |只看該作者
我順產,宜家都第6個星期,惡露仲未清!淺啡色、有時會有一pat野咁、量唔多,一日一隻手指公既量!係唔係正常架呢?有點擔心!


複式洋房

積分: 483


2#
發表於 13-1-4 16:42 |只看該作者
生第一胎時我都係咁,差唔多成個半月先清哂,清完之後未久就黎M啦...


男爵府

積分: 6413


3#
發表於 13-1-4 16:52 |只看該作者

回覆:suectk 的帖子

兩個月



4#
發表於 13-1-4 17:25 |只看該作者
回覆 suectk 的帖子

您好suectk惡露會持續6-8個星期,通常第一次產後檢查就應該留完嫁喇。惡露如果唔係太多、無大血塊或好臭,注意個人衛生應該就無問題喇;除非流量有問題或又唔斷尾,醫生有可能先會建議您食藥調理賀爾蒙;如果有進補,要問清楚中醫食緊既補品有無影響。


複式洋房

積分: 439


5#
發表於 13-1-4 18:55 |只看該作者
回覆 angela 的帖子

唔該晒你!我啱啱今日返健康院做產後檢查,醫生用鴨仔睇過我子宮,佢話算係乾淨!又話我惡露試過由淺色轉深色(宜家係淺色),雖然其間無停過,但都當宜家嗰啲係m黎架喇喎!
我都有話宜家係淺啡色但間中係一pat pat,好似鼻涕咁,醫生都話無問題!希望唔好拖咁耐啦!

點評

angela  安心晒!  發表於 13-1-4 19:32

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo